Developing linguistic competences in English lessons of primary school

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Šrutová, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:02:30Z
dc.date.available 2023-02-06T09:02:30Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-08-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80618
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the topic of teacher's role in developing linguistic competences of learners in the English lessons of primary school. The theoretical part defines the psychological development of an early school age, the term communicative competence, then linguistic competence and its parts. The last chapter of the theoretical part focuses on ways a teacher can help develop learner's linguistic competences. The practical part is focused on the teacher's role in developing linguistic competences of learner's in the English lessons. The aim of the research is to find out if the teacher helps develop learner's linguistic competences, and if yes, which methods and approaches are they using. eng
dc.format 58 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject první stupeň základní školy cze
dc.subject lingvistické kompetence cze
dc.subject rozvoj lingvistických kompetencí cze
dc.subject metody a přístupy cze
dc.subject primary school eng
dc.subject linguistic competence eng
dc.subject developing linguistic competence eng
dc.subject methods and approaches eng
dc.title Developing linguistic competences in English lessons of primary school eng
dc.title.alternative Rozvoj lingvistických kompetencí v hodinách anglického jazyka u žáků prvního stupně cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2023-01-31
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá otázkou role učitele v rozvoji lingvistických kompetencí v hodinách Anglického jazyka u žáků prvního stupně. V teoretické části je nejprve vymezen mladší školní věk. Poté následuje vysvětlení komunikativních kompetencí, dále pak konkrétně lingvistických kompetencí. Závěrem teoretické části je pak kapitola učitel a možné metody a přístupy v rozvoji lingvistických kompetencí. Praktická část se zaměřuje na učitelovu roli v rozvoji těchto kompetencí. Cíl výzkumu je zjistit, zda učitel v hodinách Anglického jazyka napomáhá k rozvoji lingvistických kompetencí, a pokud ano, jaké metody a přístupy využívá. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci a uspokojivě zodpověděla všechny otázky komise. Komise se shodla na hodnocení E. cze
dc.identifier.stag 41485
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet