dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Šrutová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:02:30Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:02:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-08-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80618 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the topic of teacher's role in developing linguistic competences of learners in the English lessons of primary school. The theoretical part defines the psychological development of an early school age, the term communicative competence, then linguistic competence and its parts. The last chapter of the theoretical part focuses on ways a teacher can help develop learner's linguistic competences. The practical part is focused on the teacher's role in developing linguistic competences of learner's in the English lessons. The aim of the research is to find out if the teacher helps develop learner's linguistic competences, and if yes, which methods and approaches are they using. |
eng |
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
první stupeň základní školy |
cze |
dc.subject |
lingvistické kompetence |
cze |
dc.subject |
rozvoj lingvistických kompetencí |
cze |
dc.subject |
metody a přístupy |
cze |
dc.subject |
primary school |
eng |
dc.subject |
linguistic competence |
eng |
dc.subject |
developing linguistic competence |
eng |
dc.subject |
methods and approaches |
eng |
dc.title |
Developing linguistic competences in English lessons of primary school |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj lingvistických kompetencí v hodinách anglického jazyka u žáků prvního stupně |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Keplová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2023-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou role učitele v rozvoji lingvistických kompetencí v hodinách Anglického jazyka u žáků prvního stupně. V teoretické části je nejprve vymezen mladší školní věk. Poté následuje vysvětlení komunikativních kompetencí, dále pak konkrétně lingvistických kompetencí. Závěrem teoretické části je pak kapitola učitel a možné metody a přístupy v rozvoji lingvistických kompetencí. Praktická část se zaměřuje na učitelovu roli v rozvoji těchto kompetencí. Cíl výzkumu je zjistit, zda učitel v hodinách Anglického jazyka napomáhá k rozvoji lingvistických kompetencí, a pokud ano, jaké metody a přístupy využívá. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci a uspokojivě zodpověděla všechny otázky komise. Komise se shodla na hodnocení E. |
cze |
dc.identifier.stag |
41485 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |