Feedback in English Language Teaching

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Přindová, Nicole
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:02:29Z
dc.date.available 2023-02-06T09:02:29Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-11-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80617
dc.description.abstract Tato práce se zabývá technikami poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka na druhém stupni vzdělávání. Teoretická část definuje zpětnou vazbu a to, jak může poskytování zpětné vazby pomáhat rozvíjet komunikační kompetence žáků. V teoretické části je také definováno formativní hodnocení a techniky poskytování formativního hodnocení žákům společně s technikami korektivní zpětné vazby. Teoretická část slouží jako základ k části praktické, ve které bylo zjišťováno, jaké techniky mohou být využívány k tomu, aby žákům na druhém stupni vzdělávání mohla být zprostředkována zpětná vazba a jakých aspektů komunikační kompetence jsou pomocí této zpětné vazby u žáků rozvíjeny. cze
dc.format 67 s. (99 536 znaků)
dc.format 67 s. (99 536 znaků)
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zpětná vazba cze
dc.subject techniky poskytování zpětné vazby cze
dc.subject formativní hodnocení cze
dc.subject techniky korektivní zpětné vazby cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject Feedback eng
dc.subject feedback techniques eng
dc.subject formative assessment eng
dc.subject corrective feedback techniques eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject English Language Teaching eng
dc.title Feedback in English Language Teaching cze
dc.title.alternative Feedback in English Language Teaching eng
dc.title.alternative Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2023-01-31
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the use of feedback techniques in English Language Teaching at the lower-secondary level of education. The theoretical part of the thesis defines what feedback is and how it may help develop learners' communicative competences. The theoretical part also defines formative assessment and techniques of providing it to learners together with corrective feedback techniques. The theoretical part serves as a basis for the practical part, which tried to find out what techniques can be used to provide learners in the lower-secondary level of education with feedback and what aspects of linguistic competences are developed while giving that feedback. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence <p>Studentka představila svou práci a uspokojivě odpověděla na otázky komise. Komise se shodla na hodnocení D,</p> cze
dc.identifier.stag 41483
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account