dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Přindová, Nicole
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:02:29Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:02:29Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80617 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá technikami poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka na druhém stupni vzdělávání. Teoretická část definuje zpětnou vazbu a to, jak může poskytování zpětné vazby pomáhat rozvíjet komunikační kompetence žáků. V teoretické části je také definováno formativní hodnocení a techniky poskytování formativního hodnocení žákům společně s technikami korektivní zpětné vazby. Teoretická část slouží jako základ k části praktické, ve které bylo zjišťováno, jaké techniky mohou být využívány k tomu, aby žákům na druhém stupni vzdělávání mohla být zprostředkována zpětná vazba a jakých aspektů komunikační kompetence jsou pomocí této zpětné vazby u žáků rozvíjeny. |
cze |
dc.format |
67 s. (99 536 znaků) |
|
dc.format |
67 s. (99 536 znaků) |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
techniky poskytování zpětné vazby |
cze |
dc.subject |
formativní hodnocení |
cze |
dc.subject |
techniky korektivní zpětné vazby |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
Feedback |
eng |
dc.subject |
feedback techniques |
eng |
dc.subject |
formative assessment |
eng |
dc.subject |
corrective feedback techniques |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
English Language Teaching |
eng |
dc.title |
Feedback in English Language Teaching |
cze |
dc.title.alternative |
Feedback in English Language Teaching |
eng |
dc.title.alternative |
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2023-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the use of feedback techniques in English Language Teaching at the lower-secondary level of education. The theoretical part of the thesis defines what feedback is and how it may help develop learners' communicative competences. The theoretical part also defines formative assessment and techniques of providing it to learners together with corrective feedback techniques. The theoretical part serves as a basis for the practical part, which tried to find out what techniques can be used to provide learners in the lower-secondary level of education with feedback and what aspects of linguistic competences are developed while giving that feedback. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
<p>Studentka představila svou práci a uspokojivě odpověděla na otázky komise. Komise se shodla na hodnocení D,</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
41483 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |