dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Vavříková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:01:39Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:01:39Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-12-02 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80571 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využíváním internetových a mobilních nástrojů marketingu ve vybrané společnosti. Jedná se tedy o nástroje, které firma využívá za pomoci internetových a mobilních technologií ke komunikaci. Cílem práce je provést popis internetových a mobilních marketingových nástrojů při zvoleném podniku. Z provedených analýz je provedena SWOT analýza. Následně po zjištění skutečností budou navrženy změny ve společnosti |
cze |
dc.format |
51 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
webová prezentace |
cze |
dc.subject |
mobilní marketing |
cze |
dc.subject |
nástroje internetového marketingu |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
SEO |
eng |
dc.subject |
web presentation |
eng |
dc.subject |
mobile marketing |
eng |
dc.subject |
tools internet marketing |
eng |
dc.title |
Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Possibilities of using internet marketing tools in a selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the use of Internet and mobile marketing tools in a selected company. These are tools that the company uses to communicate with the help of internet and mobile technologies. The aim of the work is to describe internet and mobile marketing tools for the chosen company. A SWOT analysis is made from the, analyzes carried out. Subsequently, after finding out the facts, changes in the company will be proposed |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti
Cílem práce je:popsat možnosti využití internetových a mobilních marketingových nástrojů. Nedílnou součástí je analýza stávající situace vybraného subjektu a návrhy změn vedoucí ke zlepšení využívání internetových marketingových nástrojů.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: V popisované společnosti jste pracovala. Změnil se jejich postoj, s ohledem na proběhlou pandemii, na využívání nových marketingových nástrojů?
Otázka 2.: Nikde v práci jsem nenašla, jaké prostředky firma v současnosti uvolnila na svojí propagaci. Snažila jste se to zjistit?
Studentka na položené otázky reagovala s určitými nedostatky. |
cze |
dc.identifier.stag |
43073 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |