Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Vavříková, Aneta
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:01:39Z
dc.date.available 2023-02-06T09:01:39Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-12-02
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80571
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využíváním internetových a mobilních nástrojů marketingu ve vybrané společnosti. Jedná se tedy o nástroje, které firma využívá za pomoci internetových a mobilních technologií ke komunikaci. Cílem práce je provést popis internetových a mobilních marketingových nástrojů při zvoleném podniku. Z provedených analýz je provedena SWOT analýza. Následně po zjištění skutečností budou navrženy změny ve společnosti cze
dc.format 51 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject SEO cze
dc.subject webová prezentace cze
dc.subject mobilní marketing cze
dc.subject nástroje internetového marketingu cze
dc.subject marketing eng
dc.subject SEO eng
dc.subject web presentation eng
dc.subject mobile marketing eng
dc.subject tools internet marketing eng
dc.title Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Possibilities of using internet marketing tools in a selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-01-18
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the use of Internet and mobile marketing tools in a selected company. These are tools that the company uses to communicate with the help of internet and mobile technologies. The aim of the work is to describe internet and mobile marketing tools for the chosen company. A SWOT analysis is made from the, analyzes carried out. Subsequently, after finding out the facts, changes in the company will be proposed eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti Cílem práce je:popsat možnosti využití internetových a mobilních marketingových nástrojů. Nedílnou součástí je analýza stávající situace vybraného subjektu a návrhy změn vedoucí ke zlepšení využívání internetových marketingových nástrojů. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: V popisované společnosti jste pracovala. Změnil se jejich postoj, s ohledem na proběhlou pandemii, na využívání nových marketingových nástrojů? Otázka 2.: Nikde v práci jsem nenašla, jaké prostředky firma v současnosti uvolnila na svojí propagaci. Snažila jste se to zjistit? Studentka na položené otázky reagovala s určitými nedostatky. cze
dc.identifier.stag 43073
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet