Marketing ve vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Šebrlová, Nikola
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:01:35Z
dc.date.available 2023-02-06T09:01:35Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-06-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80559
dc.description.abstract Bakalářská práce, která zpracovává téma "Marketing ve vybrané společnosti" se v první části zaměřuje na teoretické vymezení a vysvětlení marketingových činností a dále se pak věnuje komunikačnímu mixu, analýzám mikro a makro prostředí. Druhá část začíná představením vybrané společnosti a jejím stávajícím komunikačním mixem a dále se pak zabývá analýzami mikro a makro prostředím, které pak vedou v závěru na doporučení na nový komunikační mix. cze
dc.format 50 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing ve vybrané společnosti cze
dc.subject marketingové činnosti cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject analýzy mikro a makro prostředí cze
dc.subject marketing in the chosen company eng
dc.subject marketing activities eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject analysis of micro and macro environments eng
dc.title Marketing ve vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Marketing in the chosen company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-01-19
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis, which deals with the topic "Marketing in a selected company" focuses in the first part on the theoretical definition and explanation of marketing activities and then deals with the communication mix, analysis of micro and macro environments. The second part begins with an introduction to the selected company and its existing communication mix and then deals with analyzes of the micro and macro environment, which then lead to a recommendation for a new communication mix. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Marketing ve vybrané společnosti, vedoucí v posudku BP pokládá následující otázky či náměty: 1. Ve své práci uvádíte, že příležitostí pro vámi hodnocenou společnost je proniknutí na nové zahraniční trhy. O jaké konkrétně se jedná, čím můžete toto své konstatování doložit? 2. Ve svém doporučení na inovaci komunikačního mixu uvádíte digitalizaci poskytovaných služeb, resp. konzultace s lékaři prostřednictvím sociálních sítí. Mají tato opatření nějaká úskalí, pokud ano, jak jim předejít. Otázky a náměty z obhajoby: Jaká je souvislost PEST a SWOT analýzy? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 42733
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet