dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Šebrlová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:01:35Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:01:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-06-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80559 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce, která zpracovává téma "Marketing ve vybrané společnosti" se v první části zaměřuje na teoretické vymezení a vysvětlení marketingových činností a dále se pak věnuje komunikačnímu mixu, analýzám mikro a makro prostředí. Druhá část začíná představením vybrané společnosti a jejím stávajícím komunikačním mixem a dále se pak zabývá analýzami mikro a makro prostředím, které pak vedou v závěru na doporučení na nový komunikační mix. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing ve vybrané společnosti |
cze |
dc.subject |
marketingové činnosti |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
analýzy mikro a makro prostředí |
cze |
dc.subject |
marketing in the chosen company |
eng |
dc.subject |
marketing activities |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
analysis of micro and macro environments |
eng |
dc.title |
Marketing ve vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing in the chosen company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis, which deals with the topic "Marketing in a selected company" focuses in the first part on the theoretical definition and explanation of marketing activities and then deals with the communication mix, analysis of micro and macro environments. The second part begins with an introduction to the selected company and its existing communication mix and then deals with analyzes of the micro and macro environment, which then lead to a recommendation for a new communication mix. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Marketing ve vybrané společnosti, vedoucí v posudku BP pokládá následující otázky či náměty:
1. Ve své práci uvádíte, že příležitostí pro vámi hodnocenou společnost je proniknutí na nové zahraniční trhy. O jaké konkrétně se jedná, čím můžete toto své konstatování doložit?
2. Ve svém doporučení na inovaci komunikačního mixu uvádíte digitalizaci poskytovaných služeb, resp. konzultace s lékaři prostřednictvím sociálních sítí. Mají tato opatření nějaká úskalí, pokud ano, jak jim předejít.
Otázky a náměty z obhajoby:
Jaká je souvislost PEST a SWOT analýzy?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
42733 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |