Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zemanová, Barbora
dc.contributor.author Dvořáčková, Aneta
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:01:22Z
dc.date.available 2023-02-06T09:01:22Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-11-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80539
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image firmy. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu společenská odpovědnost firem, firemní identitu, image a komunikaci CSR. Praktická část se věnuje charakteristice vybraného podniku a analýze CSR aktivit. Stěžejní částí bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zaměstnanci a zákazníky konkrétní prodejny Albert Mladá Boleslav, Jičínská 1349 o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na budování dobrého jména podniku. cze
dc.format 95 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem (CSR) cze
dc.subject tripple-bottom-line cze
dc.subject stakeholdeři cze
dc.subject image cze
dc.subject CSR aktivity cze
dc.subject Albert Česká republika s.r.o. cze
dc.subject Corporate social responsibility (CSR) eng
dc.subject triple-bottom-line eng
dc.subject stakeholders eng
dc.subject image eng
dc.subject CSR activities eng
dc.subject Albert company Česká republika s.r.o. eng
dc.title Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku cze
dc.title.alternative The impact of CSR activities on building a company with good reputation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kotková Stříteská, Michaela
dc.date.accepted 2023-01-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of social responsibility and its influence on the image of the company. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of corporate social responsibility, corporate identity, image and CSR communication. The practical part is devoted to the characteristics of the selected company and the analysis of CSR activities. The key part was a questionnaire survey, which was conducted among employees and customers of a specific Albert store in Mladá Boleslav, Jičínská 1349 about awareness of CSR activities and their influence on building the company's reputation. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty: Uveďte, jaké jste pozorovala rozdíly ve vnímání problematiky společenské odpovědnosti u jednotlivých věkových kategorií respondentů. Jaký je rozdíl mezi pojmy image podniku a dobré jméno? A proč není vhodné je zaměňovat? Otázky a náměty z rozpravy: Jakým způsobem pracujete ve svých doporučení s ekonomickým pilířem CSR? Popsala jste ve svém šetření základní souboru? Řešila jste nějakým způsobem náklady týkající se Vašich doporučení? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 42656
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account