dc.contributor.advisor |
Zemanová, Barbora |
|
dc.contributor.author |
Dvořáčková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:01:22Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2022-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80539 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image firmy. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu společenská odpovědnost firem, firemní identitu, image a komunikaci CSR. Praktická část se věnuje charakteristice vybraného podniku a analýze CSR aktivit. Stěžejní částí bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zaměstnanci a zákazníky konkrétní prodejny Albert Mladá Boleslav, Jičínská 1349 o povědomí CSR aktivit a jejich vlivu na budování dobrého jména podniku. |
cze |
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem (CSR) |
cze |
dc.subject |
tripple-bottom-line |
cze |
dc.subject |
stakeholdeři |
cze |
dc.subject |
image |
cze |
dc.subject |
CSR aktivity |
cze |
dc.subject |
Albert Česká republika s.r.o. |
cze |
dc.subject |
Corporate social responsibility (CSR) |
eng |
dc.subject |
triple-bottom-line |
eng |
dc.subject |
stakeholders |
eng |
dc.subject |
image |
eng |
dc.subject |
CSR activities |
eng |
dc.subject |
Albert company Česká republika s.r.o. |
eng |
dc.title |
Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku |
cze |
dc.title.alternative |
The impact of CSR activities on building a company with good reputation |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kotková Stříteská, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2023-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of social responsibility and its influence on the image of the company. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of corporate social responsibility, corporate identity, image and CSR communication. The practical part is devoted to the characteristics of the selected company and the analysis of CSR activities. The key part was a questionnaire survey, which was conducted among employees and customers
of a specific Albert store in Mladá Boleslav, Jičínská 1349 about awareness of CSR activities and their influence on building the company's reputation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Uveďte, jaké jste pozorovala rozdíly ve vnímání problematiky společenské odpovědnosti u jednotlivých věkových kategorií respondentů.
Jaký je rozdíl mezi pojmy image podniku a dobré jméno? A proč není vhodné je zaměňovat?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jakým způsobem pracujete ve svých doporučení s ekonomickým pilířem CSR?
Popsala jste ve svém šetření základní souboru?
Řešila jste nějakým způsobem náklady týkající se Vašich doporučení?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
42656 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |