Řízení natočení kol zadní nápravy automobilu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Štursa, Dominik
dc.contributor.author Douša, Petr
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:00:22Z
dc.date.available 2023-02-06T09:00:22Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-12-16
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80511
dc.description.abstract Práce se zabývá návrhem a realizací natáčení kol zadní nápravy experimentálního vozidla DFJP. Práce obsahuje teoretickou část zabývající se rešerší experimentálního vozidla, elektrických pohonů, snímačů a programovatelného automatu. V praktické části je popsán postup řešení včetně ukázkového programu vytvořeného v prostředí CX-One a zhodnocení výsledků. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject experimentální vozidlo cze
dc.subject elektrické pohony cze
dc.subject snímače cze
dc.subject PLC cze
dc.subject Omron cze
dc.subject CX-One cze
dc.subject experimental vehicle eng
dc.subject electrical drives eng
dc.subject sensors eng
dc.subject PLC eng
dc.subject Omron eng
dc.subject CX-One eng
dc.title Řízení natočení kol zadní nápravy automobilu cze
dc.title.alternative Wheel steering for the rear axle of a car eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-01-18
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the design and implementation of the rear axle wheel steering of the experimental vehicle of the Jan Perner Transport Faculty. The thesis contains a theoretical part dealing with the research of the experimental vehicle, electric drives, sensors, and programmable logic controller. The practical part describes the solution procedure including a sample program developed in the CX-One environment and an evaluation of the results. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Řízení procesů cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-program Elektrotechnika a informatika cze
dc.description.defence Cílem bakalářské práce byl návrh a realizace řídicího systému pro řízení natočení kol zadní nápravy experimentálního vozidla DFJP. Výsledkem práce je kompletní program programovatelného logického automatu pro řízení úhlu natočení kol zadní nápravy ve dvou režimech. Student prokázal schopnost programování logických automatů a chápání funkce jednotlivých součástí regulačního řetězce. Práce by mohla být rozšířena o menší diskusi použitých metod, snímačů nebo řícicího systému a jejich nedostatků. Cíle bakalářské práce byly splněny. cze
dc.identifier.stag 43773
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet