Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Třetinová, Barbora
dc.date.accessioned 2022-09-07T13:14:48Z
dc.date.available 2022-09-07T13:14:48Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80249
dc.description.abstract The topic of the diploma thesis is Communicative Language Teaching in Czech basic schools. Specifically, it is aimed at lower-secondary learners. The theoretical part provides information concerning first and second language acquisition, or education in the Czech Republic. In the next part, the development of methods is presented, which is followed by the chapter concerning communicative competence. It is the main goal of foreign language teaching. Finally, Communicative Language Teaching is discussed deeply to provide the theoretical basis for the practical part of the thesis. The practical part is concerned with Communicative Language Teaching as developing of four language skills. The action research is conducted in the lessons of lower-secondary learners with the purpose to develop all four language skills in the learners. eng
dc.format 101 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject method eng
dc.subject approach eng
dc.subject technique eng
dc.subject communicative language teaching eng
dc.subject lower-secondary learners eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject four language skills eng
dc.subject learning and teaching eng
dc.subject metoda cze
dc.subject přístup cze
dc.subject technika cze
dc.subject komunikační přístup cze
dc.subject žáci druhého stupně základní školy cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject řečové dovednosti cze
dc.subject učení a vyučování cze
dc.title Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools eng
dc.title.alternative Komunikační přístup ve výuce anglickému jazyku na českých základních školách cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2022-08-24
dc.description.abstract-translated Tématem této diplomové práce je komunikační přístup ve výuce anglického jazyka na českých základních školách. Konkrétně se zaměřením na žáky druhého stupně základní školy. Teoretická část poskytuje informace týkající se osvojování mateřského a cizího jazyka, nebo také vzdělávání v České republice. Další část práce je poté zaměřena na vývoj metod a komunikační kompetenci, která je hlavním cílem cizojazyčné výuky. Nakonec je diskutováno téma komunikačního přístupu, které poskytuje teoretickou základnu pro praktickou část práce. Ta se zabývá komunikačním přístupem jakožto rozvojem všech čtyřech řečových dovedností. Akční výzkum je prováděn v hodinách žáků druhého stupně s cílem rozvíjet všechny čtyři řečové dovednosti u těchto žáků. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství anglického jazyka cze
dc.description.defence Diplomantka krátce představila svoji práci a rozsáhle diskutovala s komisí o otázkách formulovaných v posudcích. Doplnila teoret.východiskaCCT a na vysoké odborné úrovni diskutovala i další témata. Komise potvrdila hodnocení E. cze
dc.identifier.stag 43576
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account