dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Třetinová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T13:14:48Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T13:14:48Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80249 |
|
dc.description.abstract |
The topic of the diploma thesis is Communicative Language Teaching in Czech basic schools. Specifically, it is aimed at lower-secondary learners. The theoretical part provides information concerning first and second language acquisition, or education in the Czech Republic. In the next part, the development of methods is presented, which is followed by the chapter concerning communicative competence. It is the main goal of foreign language teaching. Finally, Communicative Language Teaching is discussed deeply to provide the theoretical basis for the practical part of the thesis. The practical part is concerned with Communicative Language Teaching as developing of four language skills. The action research is conducted in the lessons of lower-secondary learners with the purpose to develop all four language skills in the learners. |
eng |
dc.format |
101 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
method |
eng |
dc.subject |
approach |
eng |
dc.subject |
technique |
eng |
dc.subject |
communicative language teaching |
eng |
dc.subject |
lower-secondary learners |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
four language skills |
eng |
dc.subject |
learning and teaching |
eng |
dc.subject |
metoda |
cze |
dc.subject |
přístup |
cze |
dc.subject |
technika |
cze |
dc.subject |
komunikační přístup |
cze |
dc.subject |
žáci druhého stupně základní školy |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
řečové dovednosti |
cze |
dc.subject |
učení a vyučování |
cze |
dc.title |
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools |
eng |
dc.title.alternative |
Komunikační přístup ve výuce anglickému jazyku na českých základních školách |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2022-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tématem této diplomové práce je komunikační přístup ve výuce anglického jazyka na českých základních školách. Konkrétně se zaměřením na žáky druhého stupně základní školy. Teoretická část poskytuje informace týkající se osvojování mateřského a cizího jazyka, nebo také vzdělávání v České republice. Další část práce je poté zaměřena na vývoj metod a komunikační kompetenci, která je hlavním cílem cizojazyčné výuky. Nakonec je diskutováno téma komunikačního přístupu, které poskytuje teoretickou základnu pro praktickou část práce. Ta se zabývá komunikačním přístupem jakožto rozvojem všech čtyřech řečových dovedností. Akční výzkum je prováděn v hodinách žáků druhého stupně s cílem rozvíjet všechny čtyři řečové dovednosti u těchto žáků. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka krátce představila svoji práci a rozsáhle diskutovala s komisí o otázkách formulovaných v posudcích. Doplnila teoret.východiskaCCT a na vysoké odborné úrovni diskutovala i další témata. Komise potvrdila hodnocení E. |
cze |
dc.identifier.stag |
43576 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |