dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Nováková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T13:14:38Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T13:14:38Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80238 |
|
dc.description.abstract |
The thesis focuses on the issue of corrective feedback in speaking.The theoretical part aims to find ouf what types and techniques of corrective feedback are used in speaking. This part also deals with speaking as one of the skills in learning a foreign language and mistakes that appear there. The topic has been set into a non-formal educational background. The practical part aims to find out what forms of corrective feedback are provided to different types of speaking mistakes made by adult students in a language school. The research has been based on observation of recorded online lessons. |
eng |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
korektivní zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
techniky korektivní zpětné vazby |
cze |
dc.subject |
mluvení jako dovednost |
cze |
dc.subject |
druhy chyb v mluvení |
cze |
dc.subject |
role chyb |
cze |
dc.subject |
socio-konstruktivistická teorie učení |
cze |
dc.subject |
corrective feedback |
eng |
dc.subject |
techniques of corrective feedback |
eng |
dc.subject |
speaking as a skill |
eng |
dc.subject |
types of mistakes in speaking |
eng |
dc.subject |
role of mistakes |
eng |
dc.subject |
social-constructivist theory or learning |
eng |
dc.title |
Corrective Feedback in Students´Speaking |
eng |
dc.title.alternative |
Zpětná vazba v mluveném projevu studentů |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2022-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Práce je zaměřena na téma zpětné vazby v mluveném projevu studentů. Teoretická část si dává za cíl zjistit jaké typy a techniky zpětné vazby jsou využívány v mluveném projevu. Tato část také pojednává o mluvení jako jedné z dovedností při učení se cizímu jazyku a chybách, které se zde vyskytují. Téma je zasazeno do neformálního vzdělávání dospělých studentů. Cílem praktické části je zjistit jaké formy korektivní zpětné vazby jsou poskytovány na jaké druhy chyb v mluveném projevu dospělých studentů v jazykové škole. Výzkum je založený na observaci nahraných online hodin. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro vzdělávání |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svoji práci a diskutovala s komisí o otázkách v posudcích. Její vystoupení bylo uspokojivé, některé nedostatky však nebylo možné odstranit, proto komise potvrdila hodnocení E. |
cze |
dc.identifier.stag |
44705 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |