Corrective Feedback in Students´Speaking

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Nováková, Marcela
dc.date.accessioned 2022-09-07T13:14:38Z
dc.date.available 2022-09-07T13:14:38Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80238
dc.description.abstract The thesis focuses on the issue of corrective feedback in speaking.The theoretical part aims to find ouf what types and techniques of corrective feedback are used in speaking. This part also deals with speaking as one of the skills in learning a foreign language and mistakes that appear there. The topic has been set into a non-formal educational background. The practical part aims to find out what forms of corrective feedback are provided to different types of speaking mistakes made by adult students in a language school. The research has been based on observation of recorded online lessons. eng
dc.format 52 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject korektivní zpětná vazba cze
dc.subject techniky korektivní zpětné vazby cze
dc.subject mluvení jako dovednost cze
dc.subject druhy chyb v mluvení cze
dc.subject role chyb cze
dc.subject socio-konstruktivistická teorie učení cze
dc.subject corrective feedback eng
dc.subject techniques of corrective feedback eng
dc.subject speaking as a skill eng
dc.subject types of mistakes in speaking eng
dc.subject role of mistakes eng
dc.subject social-constructivist theory or learning eng
dc.title Corrective Feedback in Students´Speaking eng
dc.title.alternative Zpětná vazba v mluveném projevu studentů cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2022-08-23
dc.description.abstract-translated Práce je zaměřena na téma zpětné vazby v mluveném projevu studentů. Teoretická část si dává za cíl zjistit jaké typy a techniky zpětné vazby jsou využívány v mluveném projevu. Tato část také pojednává o mluvení jako jedné z dovedností při učení se cizímu jazyku a chybách, které se zde vyskytují. Téma je zasazeno do neformálního vzdělávání dospělých studentů. Cílem praktické části je zjistit jaké formy korektivní zpětné vazby jsou poskytovány na jaké druhy chyb v mluveném projevu dospělých studentů v jazykové škole. Výzkum je založený na observaci nahraných online hodin. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svoji práci a diskutovala s komisí o otázkách v posudcích. Její vystoupení bylo uspokojivé, některé nedostatky však nebylo možné odstranit, proto komise potvrdila hodnocení E. cze
dc.identifier.stag 44705
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account