Teachers'Approaches to Using Popular Music in English Language Teaching

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Dostálová, Tereza
dc.date.accessioned 2022-09-07T13:14:38Z
dc.date.available 2022-09-07T13:14:38Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80237
dc.description.abstract This thesis deals with the use of popular music in English language teaching. The theoretical part of the thesis puts the issue into broader context both from the perspective of the general aim of English teaching, i.e., the development of communicative competence, and from the point of affective factors in acquiring of English language. The theoretical part also discusses the potential of popular music as a didactic tool in English language teaching. The practical part, on the basis of the theoretical basis, aims to find out what the teachers' Approaches are to using popular music in ELT and what potential they see in popular music as a didactic tool. eng
dc.format 52 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject populární hudba cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject afektivní doména cze
dc.subject popular music eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject affective factors eng
dc.title Teachers'Approaches to Using Popular Music in English Language Teaching eng
dc.title.alternative Postoje učitelů k využívání populární hudby ve výuce anglického jazyka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2022-08-23
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá využíváním populární hudby ve výuce anglického jazyka, V teoretické části práce je problematika zasazena do kontextu z pohledu obecného cíle výuky anglického jazyka, tj. rozvoje komunikační kompetence a z pohledu významu afektivní domény v osvojování si anglického jazyka. Teoretická část se také zabývá potenciálem populární hudby jakožto výukového prostředku ve výuce anglického jazyka. Cílem praktické části této práce je na základě teoretických východisek pomocí rozhovorů s učiteli zjistit jaké postoje učitelé zaujímají vůči využívání populární hudby ve výuce anglického jazyka a jaký vidí potenciál v populární hudbě jakožto didaktického prostředku. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svoji práci a zodpověděla otázky v posudcích na odpovídající úrovni - jazykové i odborné cze
dc.identifier.stag 44112
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet