dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Dostálová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T13:14:38Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T13:14:38Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80237 |
|
dc.description.abstract |
This thesis deals with the use of popular music in English language teaching. The theoretical part of the thesis puts the issue into broader context both from the perspective of the general aim of English teaching, i.e., the development of communicative competence, and from the point of affective factors in acquiring of English language. The theoretical part also discusses the potential of popular music as a didactic tool in English language teaching. The practical part, on the basis of the theoretical basis, aims to find out what the teachers' Approaches are to using popular music in ELT and what potential they see in popular music as a didactic tool. |
eng |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
populární hudba |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
afektivní doména |
cze |
dc.subject |
popular music |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
affective factors |
eng |
dc.title |
Teachers'Approaches to Using Popular Music in English Language Teaching |
eng |
dc.title.alternative |
Postoje učitelů k využívání populární hudby ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Keplová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2022-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zabývá využíváním populární hudby ve výuce anglického jazyka, V teoretické části práce je problematika zasazena do kontextu z pohledu obecného cíle výuky anglického jazyka, tj. rozvoje komunikační kompetence a z pohledu významu afektivní domény v osvojování si anglického jazyka. Teoretická část se také zabývá potenciálem populární hudby jakožto výukového prostředku ve výuce anglického jazyka. Cílem praktické části této práce je na základě teoretických východisek pomocí rozhovorů s učiteli zjistit jaké postoje učitelé zaujímají vůči využívání populární hudby ve výuce anglického jazyka a jaký vidí potenciál v populární hudbě jakožto didaktického prostředku. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svoji práci a zodpověděla otázky v posudcích na odpovídající úrovni - jazykové i odborné |
cze |
dc.identifier.stag |
44112 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |