Blended Learning in ELT Focused on the Development of Speaking Skills

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Kozderová, Nikola
dc.date.accessioned 2022-09-07T13:14:37Z
dc.date.available 2022-09-07T13:14:37Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80236
dc.description.abstract Living in the 21st century, nobody can deny the importance of information and communication technology in almost all aspects of daily life including the way we work, shop, communicate and even educate ourselves as well as the younger generations. This bachelor thesis deals with the opportunities for the development of speaking skills in English language teaching for secondary school students in the concept of blended learning. In the theoretical part, the key terms blended learning, communicative competence, speaking, and ICT are defined. The use of ICT in education is then put into the context of the Strategy for the Education Policy of The Czech Republic up to 2030+. In the practical part of the thesis, the process of planning an English lesson is described. The lesson plans including speaking activities during which ICT is used can be found in the appendices. eng
dc.format 76 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject kombinovaná výuka cze
dc.subject komunikativní kompetence cze
dc.subject řečová dovednost mluvení cze
dc.subject informační a komunikační technologie cze
dc.subject blended learning eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject speaking eng
dc.subject ICT eng
dc.title Blended Learning in ELT Focused on the Development of Speaking Skills cze
dc.title.alternative Blended learning ve výuce anglického jazyka: zaměřeno na rozvoj řečových dovedností cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2022-08-23
dc.description.abstract-translated Ve 21. století již nikdo nemůže popřít význam informačních a komunikačních technologií téměř ve všech aspektech každodenního života, včetně toho, jak pracujeme, nakupujeme, komunikujeme, a dokonce i to, jak vzděláváme sami sebe i mladší generace. Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvoje řečových dovedností ve výuce anglického jazyka pro studenty středních škol v konceptu blended learning. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy blended learning, komunikativní kompetence, mluvení a ICT. Dále je využívání ICT ve vzdělávání zasazeno do kontextu Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+. V praktické části práce je popsán proces plánování hodiny anglického jazyka. Plány vyučovacích hodin včetně aktivit zaměřených na mluvení, při kterých jsou využívány komponenty ICT, jsou uvedeny v přílohách. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svoji práci a vyjádřila se k otázkám v posudcích. I když její vystoupení bylo na vysoké jazykové úrovni, odborně však některá zdůvodnění nebyla dostatečná. Proto komise potvrdila hodnocení D. cze
dc.identifier.stag 43584
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet