Spokojenost občanů s veřejnými službami vybrané obce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Daniel, Jan
dc.date.accessioned 2022-09-07T13:14:25Z
dc.date.available 2022-09-07T13:14:25Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-08-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80227
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá konceptem Chytrého města, jeho vývojem, technologiemi a vybranými mobilními aplikacemi pro komunikaci s veřejnou správou. Součástí práce je vyhodnocení dat spokojenosti obyvatel města Jihlava a doporučení možných zlepšení. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject eGovernment cze
dc.subject Chytré město cze
dc.subject mobilní aplikace cze
dc.subject průzkum spokojenosti cze
dc.subject město Jihlava cze
dc.subject electronic government eng
dc.subject Smart City eng
dc.subject mobile aplication eng
dc.subject research of satisfaction eng
dc.subject city Jihlava eng
dc.title Spokojenost občanů s veřejnými službami vybrané obce cze
dc.title.alternative Citizens' satisfaction with public services of selected municipality eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-08-30
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the concept of Smart City, its development, technology and selected mobile applications for communication with public administration. It also includes evaluation of Jihlava's citizen satisfaction and recommendations of possible improvements. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Informatika ve veřejné správě cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem: Spokojenost občanů s veřejnými službami vybrané obce. Cílem práce je pro vybranou organizaci veřejného sektoru provést průzkum spokojenosti občanů s vybranými poskytovanými službami. Na základě výchozích teoretických poznatků týkajících se veřejných služeb, konceptu Chytré město a spokojenosti zákazníků/klientů navrhnout opatření pro případné zlepšení sledovaných služeb. Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Lze některý z vámi uvedených pilířů z pohledu občana určit jako nejdůležitější? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 45013
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account