dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Daniel, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T13:14:25Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T13:14:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-08-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80227 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá konceptem Chytrého města, jeho vývojem, technologiemi a vybranými mobilními aplikacemi pro komunikaci s veřejnou správou. Součástí práce je vyhodnocení dat spokojenosti obyvatel města Jihlava a doporučení možných zlepšení. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
eGovernment |
cze |
dc.subject |
Chytré město |
cze |
dc.subject |
mobilní aplikace |
cze |
dc.subject |
průzkum spokojenosti |
cze |
dc.subject |
město Jihlava |
cze |
dc.subject |
electronic government |
eng |
dc.subject |
Smart City |
eng |
dc.subject |
mobile aplication |
eng |
dc.subject |
research of satisfaction |
eng |
dc.subject |
city Jihlava |
eng |
dc.title |
Spokojenost občanů s veřejnými službami vybrané obce |
cze |
dc.title.alternative |
Citizens' satisfaction with public services of selected municipality |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the concept of Smart City, its development, technology and selected mobile applications for communication with public administration. It also includes evaluation of Jihlava's citizen satisfaction and recommendations of possible improvements. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informatika ve veřejné správě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Spokojenost občanů s veřejnými službami vybrané obce. Cílem práce je pro vybranou organizaci veřejného sektoru provést průzkum spokojenosti občanů s vybranými poskytovanými službami. Na základě výchozích teoretických poznatků týkajících se veřejných služeb, konceptu Chytré město a spokojenosti zákazníků/klientů navrhnout opatření pro případné zlepšení sledovaných služeb.
Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Lze některý z vámi uvedených pilířů z pohledu občana určit jako nejdůležitější?
Student na otázky reagoval. |
cze |
dc.identifier.stag |
45013 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |