Digitální knihovnaUPCE
 

Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá podnikovou reputací se zaměřením na identifikaci nástrojů vytváření reputace chemických podniků u veřejnosti. První část práce představuje rešerši odborné literatury, kdy je nejprve definován pojem reputace podniku a jsou vymezeny přínosy a význam pozitivní reputace pro podnik. Navazující teoretická část se zabývá budováním reputace podniku a jsou zde identifikovány a hlouběji popsány jednotlivé nástroje vytváření reputace podniku. Na základě odborné rešerše jsou navržena kritéria pravděpodobně důležitá pro posuzování podnikové reputace veřejností. Praktická část práce prezentuje výsledky primárního kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit skutečnou důležitost navrhovaných kritérií z pohledu veřejnosti a identifikovat rozdíly ve vnímané důležitosti v závislosti na charakteristikách respondentů. Získané informace jsou analyzovány a vyhodnoceny. Na základě výsledků výzkumu bylo u navržených kritérií hodnocení reputace prokázána jejich relativní důležitost pro veřejnost a seznam byl doporučen k využití u podniků chemického průmyslu k řízení jejich reputace u veřejnosti.

Rozsah stran

82 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniků chemického průmyslu

Studijní program

Ekonomika a management podniků chemického průmyslu

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

podniková reputace, firemní reputace, chemický průmysl, identita podniku, CSR, corporate reputation, chemical industry, corporate identity, CSR

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced