Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá podnikovou reputací se zaměřením na identifikaci nástrojů vytváření reputace chemických podniků u veřejnosti. První část práce představuje rešerši odborné literatury, kdy je nejprve definován pojem reputace podniku a jsou vymezeny přínosy a význam pozitivní reputace pro podnik. Navazující teoretická část se zabývá budováním reputace podniku a jsou zde identifikovány a hlouběji popsány jednotlivé nástroje vytváření reputace podniku. Na základě odborné rešerše jsou navržena kritéria pravděpodobně důležitá pro posuzování podnikové reputace veřejností.
Praktická část práce prezentuje výsledky primárního kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit skutečnou důležitost navrhovaných kritérií z pohledu veřejnosti a identifikovat rozdíly ve vnímané důležitosti v závislosti na charakteristikách respondentů. Získané informace jsou analyzovány a vyhodnoceny. Na základě výsledků výzkumu bylo u navržených kritérií hodnocení reputace prokázána jejich relativní důležitost pro veřejnost a seznam byl doporučen k využití u podniků chemického průmyslu k řízení jejich reputace u veřejnosti.
Rozsah stran
82 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu
Studijní program
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
podniková reputace, firemní reputace, chemický průmysl, identita podniku, CSR, corporate reputation, chemical industry, corporate identity, CSR