European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Droznová, Nikola
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:55:32Z
dc.date.available 2022-07-02T04:55:32Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80011
dc.description.abstract This diploma thesis explores the portfolio, a tool for developing learner self-assessment, in English language classes. The theoretical part focuses on the introduction of necessary terms such as assessment and evaluation, self-assessment, portfolio in the context of both general education and English language teaching. Furthermore, the thesis proposes a critical insight on these terms. The practical part presents an action research with the aim to incorporate the European Language Portfolio into a lower-secondary English classroom and to describe the whole process in detail from a teacher's perspective eng
dc.format 115 s. (148 423 znaků)
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Evropské jazykové portfolio cze
dc.subject portfolio cze
dc.subject sebehodnocení cze
dc.subject zvědomování sebehodnocení cze
dc.subject krátkodobé cíle cze
dc.subject akční výzkum cze
dc.subject European Language Portfolio eng
dc.subject portfolio eng
dc.subject self-assessment eng
dc.subject self-assessment awareness eng
dc.subject short-term aims eng
dc.subject action research eng
dc.title European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes eng
dc.title.alternative Evropské jazykové portfolio ve výuce anglického jazyka na základní škole cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá portfoliem, nástrojem pro rozvoj sebehodnocení žáků, v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se zaměřuje na představení potřebných pojmů, jako je hodnocení a evaluace, sebehodnocení, portfolio v kontextu všeobecného vzdělávání i výuky anglického jazyka. Dále práce předkládá kritický vhled do těchto pojmů. Praktická část představuje akční výzkum, jehož cílem je začlenit Evropské jazykové portfolio do výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy a celý tento proces detailně popsat z pohledu učitele. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství anglického jazyka cze
dc.description.defence Diplomantka krátce představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Její vystoupení bylo na vysoké odborné a jazykové úrovni. Komise se přiklonila k hodnocení A. cze
dc.identifier.stag 43567
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet