dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Droznová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:55:32Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:55:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80011 |
|
dc.description.abstract |
This diploma thesis explores the portfolio, a tool for developing learner self-assessment, in English language classes. The theoretical part focuses on the introduction of necessary terms such as assessment and evaluation, self-assessment, portfolio in the context of both general education and English language teaching. Furthermore, the thesis proposes a critical insight on these terms. The practical part presents an action research with the aim to incorporate the European Language Portfolio into a lower-secondary English classroom and to describe the whole process in detail from a teacher's perspective |
eng |
dc.format |
115 s. (148 423 znaků) |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Evropské jazykové portfolio |
cze |
dc.subject |
portfolio |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
zvědomování sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
krátkodobé cíle |
cze |
dc.subject |
akční výzkum |
cze |
dc.subject |
European Language Portfolio |
eng |
dc.subject |
portfolio |
eng |
dc.subject |
self-assessment |
eng |
dc.subject |
self-assessment awareness |
eng |
dc.subject |
short-term aims |
eng |
dc.subject |
action research |
eng |
dc.title |
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes |
eng |
dc.title.alternative |
Evropské jazykové portfolio ve výuce anglického jazyka na základní škole |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Keplová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá portfoliem, nástrojem pro rozvoj sebehodnocení žáků, v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se zaměřuje na představení potřebných pojmů, jako je hodnocení a evaluace, sebehodnocení, portfolio v kontextu všeobecného vzdělávání i výuky anglického jazyka. Dále práce předkládá kritický vhled do těchto pojmů. Praktická část představuje akční výzkum, jehož cílem je začlenit Evropské jazykové portfolio do výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy a celý tento proces detailně popsat z pohledu učitele. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka krátce představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Její vystoupení bylo na vysoké odborné a jazykové úrovni. Komise se přiklonila k hodnocení A. |
cze |
dc.identifier.stag |
43567 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |