dc.contributor.advisor |
Bulíček, Josef |
|
dc.contributor.author |
Makovec, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:55:10Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:55:10Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79985 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje posouzením jednotlivých uzavírek na území táborské aglomerace a jejich vlivu na dopravní situaci. Nejdříve je provedena analýza a popis táborské aglomerace, následuje charakteristika dopravního chování v rámci aglomerace a analýza silniční infrastruktury v aglomeraci. Další části se poté věnují vytvoření samotného dopravního modelu, který je pak využit pro modelování jednotlivých uzavírek a jejich vyhodnocování. Poslední část se věnuje řešení dopadů uzavírek na dopravní situaci, které jsou graficky prezentovány v softwaru OmniTRANS pomocí kartogramů. Na základě vyhodnocení dopadů lze poté zavádět opatření, která povedou k zachování plynulosti dopravy, popřípadě minimalizaci kongescí. |
cze |
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dopravní model |
cze |
dc.subject |
modelování |
cze |
dc.subject |
OmniTRANS |
cze |
dc.subject |
táborská aglomerace |
cze |
dc.subject |
vliv uzavírky na provoz |
cze |
dc.subject |
transport modeling |
eng |
dc.subject |
impact of road closures on traffic |
eng |
dc.subject |
Tabor agglomeration |
eng |
dc.subject |
OmniTRANS |
eng |
dc.title |
Posouzení vlivu uzavírek na území táborské aglomerace dopravním modelem |
cze |
dc.title.alternative |
Assessment of impact of closures in the area of Tábor agglomeration by using of transport model |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with influence assessment of road closures on the territory of agglomeration of Tábor by a transport model. The first part of thesis is focused on analysis of the modeled area which includes basic information about towns, traffic behaviour and road infrastructure in this area. The following part is about creating a transport model which is used to model road closures in the next part. The last part describes possible solutions for maintaining the flow of traffic during closures. The results are presented by OmniTRANS software using cartograms. Based on the results, measures can be used to maintain the flow of traffic. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal obhájit závěry svých řešení. Na připomínky reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce a srozumitelného vysvětlení. Student dodržel čas prezentace své práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
44502 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |