dc.contributor.advisor |
Matuška, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Zitko, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:54:55Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79971 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou grafikonu vlakové dopravy platného v roce 2022
na železniční trati číslo 238 spojující Pardubice a Havlíčkův Brod. V úvodní části
tato práce charakterizuje infrastrukturu, vozidla a jízdní řád této trati. Dále
jsou analyzovány některé kvantitativní a kvalitativní ukazatele charakterizující grafikon platný pro období roku 2022. Ve druhé části je navržen grafikon nový,
ve kterém je kladen důraz na pravidelnou nabídku dopravy v podobě taktového vedení vlaků. Zavedení nového grafikonu počítá s minimálními zásahy do infrastruktury.
V závěrečné části práce je uvedeno srovnání ukazatelů navrhovaného grafikonu
a grafikonu platného v roce 2022 a srovnání jejich kladů a záporů. |
cze |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná od 06.06.2025 |
cze |
dc.subject |
taktová doprava |
cze |
dc.subject |
grafikon vlakové dopravy |
cze |
dc.subject |
trať 238 |
cze |
dc.subject |
Pardubice |
cze |
dc.subject |
Havlíčkův Brod |
cze |
dc.subject |
periodical traffic |
eng |
dc.subject |
timetable |
eng |
dc.subject |
line 238 |
eng |
dc.subject |
Pardubice |
eng |
dc.subject |
Havlíčkův Brod |
eng |
dc.title |
Zavedení taktové dopravy na trati Pardubice - Havlíčkův Brod |
cze |
dc.title.alternative |
Introduction of periodical traffic on the line Pardubice - Havlíčkův Brod |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vojtek, Martin |
|
dc.date.accepted |
2022-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis deals with the analysis of the train schedule valid in 2022 on the railway line number 238 connecting Pardubice and Havlíčkův Brod.
In the introductory part, this work characterizes the infrastructure, vehicles and timetable of this line. Furthermore, some quantitative and qualitative indicators characterizing the timetable valid for the period of 2022 are presented. In the second part, a new timetable is proposed, in which emphasis is placed on the regular supply of transport in the form of periodical traffic of the trains. The introduction of a new timetable envisages minimal interventions in the infrastructure. The final part of the thesis contains a comparison of the indicators of the proposed timetable and the timetable valid in 2022 and a comparison of their pros and cons. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
44541 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |