dc.contributor.advisor |
Vágner, Jakub |
|
dc.contributor.author |
Výmola, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:54:32Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:54:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79941 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá on-board diagnostikou pojezdu kolejových vozidel. Konkrétně je v rámci práce objasněna problematika vad tvaru jízdního kola kolejového vozidla a jak tyto vady identifikovat pomocí nástrojů vibrodiagnostiky. V prostředí multibody simulace je vytvořen model, na který je daná vada aplikována. Signál ze simulace je vhodně syntetizován se signálem z reálného prostředí a vyhodnocován. Na základě poznatků je následně sestavena metodika, jak k vyhodnocování signálů přistupovat. |
cze |
dc.format |
114 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
on-board diagnostika |
cze |
dc.subject |
vibrodiagnostika |
cze |
dc.subject |
vada |
cze |
dc.subject |
tvar kola |
cze |
dc.subject |
frekvence |
cze |
dc.subject |
kolejové vozidlo |
cze |
dc.subject |
on-board diagnostics |
eng |
dc.subject |
vibrodiagnostics |
eng |
dc.subject |
defect |
eng |
dc.subject |
shape of wheel |
eng |
dc.subject |
frequency |
eng |
dc.subject |
railway vehicle |
eng |
dc.title |
On-board diagnostika pojezdu kolejových vozidel |
cze |
dc.title.alternative |
On-board diagnostics of rail vehicle running gear |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Elstner, Martin |
|
dc.date.accepted |
2022-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with on-board diagnostics of railway vehicle rolling gear. The thesis clarifies the issue of defects in the shape of wheel of the rail vehicle and tries to find how to identify these defects using vibration diagnostics tools. The model of railway vehicle is created in the multibody simulation software and the defects are applied to this model. The signal from the simulation is suitably synthesized with the signal from the real environment and evaluated. Based on the findings, a methodology how to approach the evaluation is then compiled. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu své diplomové práce ve vhodném rozsahu. Student zodpověděl otázky vedoucího i oponenta práce.
Student vhodně reagoval na dotazy a připomínky zkušební komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
43952 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |