dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Zelenska, Iryna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:54:09Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:54:09Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79912 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem RADOM, s.r.o. V rámci první kapitoly je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje, problematika personálního marketingu a tvorba značky zaměstnavatele. Ve druhé kapitole je zpracována analýza personálního marketingu společnosti vůči potenciálním zaměstnancům a také analýza konkurence mezi zaměstnavateli v daném regionu. Na základě výsledků analýzy jsou ve třetí kapitole navržena opatření ke zlepšení personálního marketingu RADOM, s.r.o., která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena. |
cze |
dc.format |
78 s., 35 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
personalistika |
cze |
dc.subject |
HR management |
cze |
dc.subject |
employer branding |
cze |
dc.subject |
HR marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
Human Resources |
eng |
dc.subject |
HR management |
eng |
dc.subject |
employer branding |
eng |
dc.title |
Personální marketing RADOM, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
HR Marketing of RADOM, s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Novotný, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the HR marketing of RADOM, s.r.o. The first chapter defines the theoretical definition of marketing communication and its tools, the issue of HR marketing and the creation of the employer's brand. In the second chapter, the analysis of the company's HR marketing towards potential employees and also the analysis of the competition between employers in the region is elaborated. Based on the results of the analysis, measures to improve the HR marketing of RADOM, s.r.o. are proposed in the third chapter and evaluated in the fourth chapter. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
44623 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |