Personální marketing RADOM, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Chocholáč, Jan
dc.contributor.author Zelenska, Iryna
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:54:09Z
dc.date.available 2022-07-02T04:54:09Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-05-12
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79912
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá personálním marketingem RADOM, s.r.o. V rámci první kapitoly je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje, problematika personálního marketingu a tvorba značky zaměstnavatele. Ve druhé kapitole je zpracována analýza personálního marketingu společnosti vůči potenciálním zaměstnancům a také analýza konkurence mezi zaměstnavateli v daném regionu. Na základě výsledků analýzy jsou ve třetí kapitole navržena opatření ke zlepšení personálního marketingu RADOM, s.r.o., která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena. cze
dc.format 78 s., 35 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject personální marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject personalistika cze
dc.subject HR management cze
dc.subject employer branding cze
dc.subject HR marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject Human Resources eng
dc.subject HR management eng
dc.subject employer branding eng
dc.title Personální marketing RADOM, s.r.o. cze
dc.title.alternative HR Marketing of RADOM, s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Novotný, Ondřej
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the HR marketing of RADOM, s.r.o. The first chapter defines the theoretical definition of marketing communication and its tools, the issue of HR marketing and the creation of the employer's brand. In the second chapter, the analysis of the company's HR marketing towards potential employees and also the analysis of the competition between employers in the region is elaborated. Based on the results of the analysis, measures to improve the HR marketing of RADOM, s.r.o. are proposed in the third chapter and evaluated in the fourth chapter. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Technologie a management v dopravě cze
dc.description.defence Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 44623
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet