dc.contributor.advisor |
Pojkarová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Dlabajová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:54:04Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:54:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79898 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Švestkové dráhy (a linky U10) v Ústeckém kraji. Práce obsahuje teoretické vymezení komunikace, marketingu a marketingové komunikace. Dále je představena Švestková dráha a její provozovatel, společnost AŽD Praha s.r.o. Provedeno bylo dotazníkového šetření a analýza současného stavu marketingové komunikace Švestkové dráhy. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy jsou vytvořeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace Švestkové dráhy. Nakonec jsou tyto návrhy zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
104 s., 25 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
Švestková dráha |
cze |
dc.subject |
AŽD Praha s.r.o. |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
Švestková dráha |
eng |
dc.subject |
AŽD Praha s.r.o. |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace Švestkové dráhy |
cze |
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of Švestková dráha |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Engl, Filip |
|
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is devoted to the marketing communication of Švestková dráha (and U10 route) in Ústí nad Labem region. Firstly, the thesis contains theoretical frameworks - a framework of communication, of marketing and of marketing communication. Then, Švestková dráha itself is being introduced along with its operator, AŽD Praha s.r.o. (AŽD Praha limited liability company). An interview survey and a current state analysis of Švestková dráha marketing communication was carried on, and based on the results received, several proposals have been made the aim of which is to improve the marketing communication of the Švestková dráha Route. Finally, these proposals are evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technologie a management v dopravě |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve svém diplomové práci dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Reakce na poznámky, resp. připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
44608 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |