dc.contributor.advisor |
Hruška, Roman |
|
dc.contributor.author |
Bořuta, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:53:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:53:53Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79883 |
|
dc.description.abstract |
Práca sa zameriava na použitie aplikácie Plato v hromadnej a statickej doprave. V teoretickej časti popisuje súčasný stav v oblasti problematiky parkovacej politiky a mestskej hromadnej dopravy, rozoberá metodológiu marketingového výskumu a zostavenia marketingového plánu. V analytickej časti prostredníctvom vybraných metód analyzuje vnútorné a vonkajšie prostredie predmetnej aplikácie. Návrhová časť vyhodnocuje vykonané analýzy s predstavením základného marketingového plánu aplikácie Plato pre dopravný segment. |
slo |
dc.format |
72 s., 10 s. příloh |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná od 07.06.2025 |
cze |
dc.subject |
aplikácia |
slo |
dc.subject |
Plato |
slo |
dc.subject |
QR kód |
slo |
dc.subject |
statická doprava |
slo |
dc.subject |
mestská hromadná doprava |
slo |
dc.subject |
marketingový plán |
slo |
dc.subject |
application |
eng |
dc.subject |
Plato |
eng |
dc.subject |
QR code |
eng |
dc.subject |
parking |
eng |
dc.subject |
public transport |
eng |
dc.subject |
marketing plan |
eng |
dc.title |
Aplikácia Plato v doprave |
cze |
dc.title.alternative |
Application Plato in transport |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the usage of the application Plato in public and static transport. The theoretical part describes the current state of the field of parking policy and public transport. Also, the methodology of the marketing research and marketing plan creation is analyzed in this part. In the analytical part, there is researched internal and external environment of the subjected product based on selected methods. The part of the recommendations evaluates analysis with an introduction of the fundamental marketing plan of the application Plato for the transportation segment. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
44666 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |