Vzdálené řízení dopravy v krizových situacích

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Soušek, Radovan
dc.contributor.author Šustr, Martin
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:53:42Z
dc.date.available 2022-07-02T04:53:42Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-02-11
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79861
dc.description.abstract V práci je řešena problematika krizových situací v železniční dopravě, a to v souvislosti s dálkovou obsluhou zabezpečovacího zařízení a řízením dopravy centrálními dispečerskými pracovišti. Je důležité, aby jejich systém v době krizových situací nesnižoval celkovou odolnost železniční dopravní infrastruktury a aby nedocházelo k omezování provozu. Současné krizové plány se věnují obnově poškozené dopravní infrastruktury pouze na úrovni obnovení a výstavby železničních tratí za použití technických úlev. Neanalyzují však blíže přerušení funkčnosti řízení drážního provozu na železniční síti. Tato práce se zabývá optimalizací řízení železničního provozu v případě narušení fungování centrálních dispečerských pracovišť. Navržená optimalizace spočívá v přenesení na nižší stupně řízení. cze
dc.format 96 s. + přílohy
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject centrální dispečerské pracoviště cze
dc.subject krizová situace cze
dc.subject odolnost cze
dc.subject vzdálené řízení cze
dc.subject železniční doprava cze
dc.subject central rail operating centre eng
dc.subject crisis situation eng
dc.subject resilience eng
dc.subject remote control eng
dc.subject railway transport eng
dc.title Vzdálené řízení dopravy v krizových situacích cze
dc.title.alternative Remote Control of Railway Transport during the Crisis Situations eng
dc.type disertační práce cze
dc.contributor.referee Buganová, Katarína
dc.contributor.referee Hájek, Petr
dc.contributor.referee Teichmann, Dušan
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated Dissertation thesis deals with the crisis situation in the railway transport in relation with the Central Rail Operating Centres and in relation with a remote control of railways. Currently created Rail Operating Centre is an element of the Crisis infrastructure. It is important that, this system does not reduce the overall resilience of the railway infrastructure system, especially during times of crisis. The current crisis plans address the recovery of damaged transport infrastructure only for the reconstruction and building of railway lines using technical concessions. Current crisis plans not calculate with the interruption of the functionality of rail traffic control. This dissertation deals with the ensuring of Railway Traffic Management by Rail Operating central Control Centres due to the possibility of disrupting their operation by delegating to lower levels of control. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Management cze
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D40590
dc.thesis.degree-program Technika a technologie v dopravě a spojích cze
dc.description.defence Po představení doktoranda byla komise seznámena se stanoviskem školitele a vedoucím školícího pracoviště k disertační práci. Doktorand seznámil komisi se svojí disertační prací formou prezentace. Poté byly předneseny posudky oponentů a doktorand uspokojivě reagoval na připomínky oponentů. V následné veřejné diskusi byly zodpovězeny otázky členů komise, které jsou uvedeny na samostatných listech. Na závěr proběhlo tajné hlasování. Protokol o výsledcích hlasování tvoří samostatnou přílohu. cze
dc.identifier.stag 44720
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet