dc.contributor.advisor |
Jindrová, Pavla |
|
dc.contributor.author |
Gabrielová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:53:20Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:53:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79843 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované společnosti XY a realizovat dotazníkové šetření spotřebitelů. Na základě zhodnocení získaných dat následně posoudit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení. |
cze |
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
moderní trendy v marketingové komunikaci |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
modern trends in marketing communication |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.title |
Současné trendy v marketingové komunikaci |
cze |
dc.title.alternative |
Current Trends in Marketing Communication |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Boháčová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the current trends in marketing communication. The first part contains an introduction to the introductory concepts associated with the problem and a presentation of modern trends in marketing communication. The second part contains an introduction to the selected company, its marketing communication and the implementation of a consumer questionnaire survey. The aim of the work is to evaluate the marketing communication of the unnamed company XY and to carry out a questionnaire survey of consumers. Based on the evaluation of the obtained data, subsequently assess the company's marketing communication and make suggestions for its possible improvement. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Současné trendy v marketingové komunikace
Otázky vedoucího DP:
1. Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace vámi analyzované společnosti?
Otázky oponenta DP:
1. U hodnocení odpovědí na otázku č. 8 (str. 52-53) používáte hodnotící škálu 1- 5, následně počítáte průměrné hodnocení jednotlivých prostředků marketingové komunikace. Správnější by bylo počítat průměrné hodnocení pouze z odpovědí na škále 1- 4, případné odpovědi 5 (nemohu hodnotit) do výpočtu průměru nezahrnovat. Změnilo by se pak nějak pořadí uvažovaných marketingových prostředků?
Otázky komise:
1. V jaké výši se pohybuje cenová relace u produktů společnosti?
2. Jaké společné znaky vykazoval soubor respondentů? Odpovídala věková struktura souboru věkové struktuře ČR?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
43219 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |