Současné trendy v marketingové komunikaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jindrová, Pavla
dc.contributor.author Gabrielová, Denisa
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:53:20Z
dc.date.available 2022-07-02T04:53:20Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79843
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované společnosti XY a realizovat dotazníkové šetření spotřebitelů. Na základě zhodnocení získaných dat následně posoudit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení. cze
dc.format 69 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject moderní trendy v marketingové komunikaci cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject modern trends in marketing communication eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.title Současné trendy v marketingové komunikaci cze
dc.title.alternative Current Trends in Marketing Communication eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Boháčová, Hana
dc.date.accepted 2022-06-07
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the current trends in marketing communication. The first part contains an introduction to the introductory concepts associated with the problem and a presentation of modern trends in marketing communication. The second part contains an introduction to the selected company, its marketing communication and the implementation of a consumer questionnaire survey. The aim of the work is to evaluate the marketing communication of the unnamed company XY and to carry out a questionnaire survey of consumers. Based on the evaluation of the obtained data, subsequently assess the company's marketing communication and make suggestions for its possible improvement. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Současné trendy v marketingové komunikace Otázky vedoucího DP: 1. Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace vámi analyzované společnosti? Otázky oponenta DP: 1. U hodnocení odpovědí na otázku č. 8 (str. 52-53) používáte hodnotící škálu 1- 5, následně počítáte průměrné hodnocení jednotlivých prostředků marketingové komunikace. Správnější by bylo počítat průměrné hodnocení pouze z odpovědí na škále 1- 4, případné odpovědi 5 (nemohu hodnotit) do výpočtu průměru nezahrnovat. Změnilo by se pak nějak pořadí uvažovaných marketingových prostředků? Otázky komise: 1. V jaké výši se pohybuje cenová relace u produktů společnosti? 2. Jaké společné znaky vykazoval soubor respondentů? Odpovídala věková struktura souboru věkové struktuře ČR? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 43219
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet