dc.contributor.advisor |
Provazníková, Romana |
|
dc.contributor.author |
Krylová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:53:01Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:53:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79818 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je problematika krajského akčního plánování v Královéhradeckém kraji. Cílem práce je na základě teoretických podkladů a poznatků z praxe analyzovat vybrané strategické dokumenty, přiblížit vybrané vzdělávací projekty a posoudit jejich vliv k rozvoji vzdělávání v kraji. Nejprve je věnována pozornost objasnění základních pojmů spojených se zkoumanou problematikou, charakteristice Královéhradeckého kraje včetně jeho vlivu na vzdělávání a představení vybraných strategických dokumentů. Empirická část obsahuje popis zvolených projektů, na jejichž základě je provedeno průzkumné šetření v podobě dotazníkového šetření, a osobního rozhovoru se zainteresovanými osobami. Práce je zakončena shrnutím průzkumného šetření a návrhem doporučení. |
cze |
dc.format |
158 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projekty |
cze |
dc.subject |
implementace |
cze |
dc.subject |
krajský akční plán |
cze |
dc.subject |
ministerstvo |
cze |
dc.subject |
kraje |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
projects |
eng |
dc.subject |
implementation |
eng |
dc.subject |
regional action plan |
eng |
dc.subject |
ministry |
eng |
dc.subject |
regions |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
school |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.title |
Vliv krajského akčního plánování na plnění cílů dlouhodobého záměru rozvoje vzdělávání v Královéhradeckém kraji |
cze |
dc.title.alternative |
The Influence of regional action planning for the fulfilment of the long term education development scheme in the Hradec Králové Region |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kraftová, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of the diploma thesis is the issue of regional action planning in the Hradec Králové region. The aim of the work is on the basis of theoretical knowledge and practical data to analyse and introduce selected strategic documents and educational projects and assess their impact on the development of education in the Hradec Králové Region. First, attention is paid to the clarification of basic concepts related to the researched issues, presentation of selected strategic documents and characteristics of the Hradec Králové Region including its impact on education. The empirical part contains a description of the selected projects. On the basis of these projects, a questionnaire survey and interview with interested parties are conducted. The work is ended with a summary of the obtained results and draft recommendation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a veřejná správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Vliv krajského akčního plánování na plnění cílů dlouhodobého záměru rozvoje vzdělávání v Královehradeckém kraji. Cílem práce je zhodnotit implementaci krajského akčního plánu k naplnění cílů rozvoje vzdělávání v Královehradeckém kraji. Na základě analýzy strategických dokumentů bude zhodnocen vliv realizace vybraných projektů k rozvoji vzdělávání v kraji. Součástí práce bude vlastní kvantitativní a kvalitativní vyhodnocení projektů, na jejichž základě budou formulována doporučení.
O1: Ze získaných dotazníkových šetření (ať již zpracovaných v celostátním projektu PKAP, nebo z Vašeho vlastního dotazníkového šetření) vyplývá, že školská zařízení nevidí jako svoji prioritu podporu kariérového poradentství či inkluzi. Proč tomu tak je? Co byste KU KHK doporučila, jak tyto aktivity posílit či jak měl na tuto skutečnost reagovat v přípravě a podávání dalšího projektu?
Otázky oponenta:
O1: Je zřejmé, že strategie mají být formulovány tak, aby byly adresátům zcela pochopitelné. Diplomantka na str. 37 cituje Strategii 2030+ MŠMT, v níž je mimo jiné uvedeno, že by mělo dojít k provzdušnění objemu učiva. Jak tomuto strategickému záměru diplomantka rozumí, co konkrétně si pod ním představuje?
Doplňující otázky komise
O1: Přijde Vám strategie MŠMT srozumitelná?
Studentka na otázky reagovala správně a dokázala se v problematice orientovat. |
cze |
dc.identifier.stag |
42825 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |