Využití geoinformačních technologií jako prostředku podporujícího naplnění cílů firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Komárková, Jitka
dc.contributor.author Piňosová, Klára
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:52:16Z
dc.date.available 2022-07-02T04:52:16Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79753
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím geoinformačních technologií jako prostředku podporujícího naplnění cílů ve vybrané firmě. První část práce se věnuje charakteristice geoinformačních technologií a nejvyužívanějším geoinformačním systémům. První část práce se také zaměřuje na marketing a geomarketing. Druhá část práce popisuje vybranou firmu a návrh možného využití geoinformačních technologií v rámci dané společnosti. cze
dc.format 52 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject geoinformační technologie (GIT) cze
dc.subject geografické informační systémy (GIS) cze
dc.subject marketing cze
dc.subject logistika cze
dc.subject Iveco Czech Republic a.s. cze
dc.subject geoinformation technology (GIT) eng
dc.subject geographic information systems (GIS) eng
dc.subject marketing eng
dc.subject logistics eng
dc.subject Iveco Czech Republic Plc. eng
dc.title Využití geoinformačních technologií jako prostředku podporujícího naplnění cílů firmy cze
dc.title.alternative The use of geoinformation technologies as a means of supporting the achievement of company goals eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the use of geoinformation technologies as a means of supporting the achievement of goals in a selected company. The first part of the thesis deals with the characteristics of geoinformation technologies and the most used geoinformation systems. The first part of the thesis also focuses on marketing and geomarketing. The second part of the thesis describes the selected company and the proposal of possible use of geoinformation technologies within the company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Využití geoinformačních technologií jako prostředku podporujícího naplnění cílů firmy. Cílem práce bylo na konkrétním příkladu navrhnout vhodné způsoby využití geoinformačních technologií ve zvolené firmě, např. v rámci marketingu, prodeje, distribuce, správy majetku atd. Návrh respektuje strategické cíle firmy. V práci byly identifikovány klíčové náklady spojené s implementací geoinformačních technologií a jejich očekávané přínosy. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: SWOT analýza je důležitým strategický nástrojem. Jaké strategické závěry vyplývají ze SWOT analýzy pro Vámi analyzovanou firmu? Studentka na otázku reagovala. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 2.: Popište důvody pro doporučení zaměření propagace na veřejnost. Studentka na otázku reagovala. Diskutována byla logická návaznost témat ve struktuře bakalářské práce. cze
dc.identifier.stag 43054
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet