dc.contributor.advisor |
Komárková, Jitka |
|
dc.contributor.author |
Piňosová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:52:16Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:52:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79753 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím geoinformačních technologií jako prostředku podporujícího naplnění cílů ve vybrané firmě. První část práce se věnuje charakteristice geoinformačních technologií a nejvyužívanějším geoinformačním systémům. První část práce se také zaměřuje na marketing a geomarketing. Druhá část práce popisuje vybranou firmu a návrh možného využití geoinformačních technologií v rámci dané společnosti. |
cze |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
geoinformační technologie (GIT) |
cze |
dc.subject |
geografické informační systémy (GIS) |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
logistika |
cze |
dc.subject |
Iveco Czech Republic a.s. |
cze |
dc.subject |
geoinformation technology (GIT) |
eng |
dc.subject |
geographic information systems (GIS) |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
logistics |
eng |
dc.subject |
Iveco Czech Republic Plc. |
eng |
dc.title |
Využití geoinformačních technologií jako prostředku podporujícího naplnění cílů firmy |
cze |
dc.title.alternative |
The use of geoinformation technologies as a means of supporting the achievement of company goals |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the use of geoinformation technologies as a means of supporting the achievement of goals in a selected company. The first part of the thesis deals with the characteristics of geoinformation technologies and the most used geoinformation systems. The first part of the thesis also focuses on marketing and geomarketing. The second part of the thesis describes the selected company and the proposal of possible use of geoinformation technologies within the company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem Využití geoinformačních technologií jako prostředku podporujícího naplnění cílů firmy.
Cílem práce bylo na konkrétním příkladu navrhnout vhodné způsoby využití geoinformačních technologií ve zvolené firmě, např. v rámci marketingu, prodeje, distribuce, správy majetku atd. Návrh respektuje strategické cíle firmy. V práci byly identifikovány klíčové náklady spojené s implementací geoinformačních technologií a jejich očekávané přínosy.
Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: SWOT analýza je důležitým strategický nástrojem. Jaké strategické závěry vyplývají ze SWOT analýzy pro Vámi analyzovanou firmu?
Studentka na otázku reagovala.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka 2.: Popište důvody pro doporučení zaměření propagace na veřejnost.
Studentka na otázku reagovala.
Diskutována byla logická návaznost témat ve struktuře bakalářské práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
43054 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |