Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Šťastná, Jana
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:52:15Z
dc.date.available 2022-07-02T04:52:15Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79751
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou návrhy a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření a v souvislosti s nimi je navržena marketingová kampaň. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject interní komunikace cze
dc.subject analýza cze
dc.subject marketingová kampaň cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject zaměstnanci cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject internal communication eng
dc.subject analysis eng
dc.subject marketing campaign eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.subject employees eng
dc.title Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci cze
dc.title.alternative Internal marketing communication in the selected organization eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the internal marketing communication of a selected organization. The aim is to design and develop a suitable solution to improve internal marketing communication within the organization. The first part of the bachelor thesis explains the basic concepts of the issue. The second part deals with the introduction of the organization, analysis of internal communication and the results of the questionnaire survey. At the end of the bachelor's thesis are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey and in connection with them a marketing campaign is proposed. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci, otázky vedoucí BP: 1. Jak návrhy autorky souvisí s vizí Nemocnice Pardubického kraje, a. s? Jakou váhu to dává této práci? 2. Získané podklady z dotazníkového šetření by bylo možné využít k detailnější analýze. Co by mohlo z takovéto práce s daty vyplynout? Otázky a náměty z obhajoby: Kolik očekáváte, že by se do Vámi navrhnuté soutěže zapojilo účastníků? Jaký je důvod využití jednoho ředitele pro Pardubickou a Chrudimskou nemocnici? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 42989
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet