dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Šťastná, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:52:15Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:52:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79751 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na interní marketingovou komunikaci vybrané organizace. Cílem je navrhnout a rozpracovat vhodné řešení pro zlepšení interní marketingové komunikace v rámci organizace. V první části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy problematiky. Druhá část se zabývá představením organizace, analýzou interní komunikace a výsledky dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou návrhy a doporučení vyplývající z dotazníkového šetření a v souvislosti s nimi je navržena marketingová kampaň. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
interní komunikace |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
marketingová kampaň |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
zaměstnanci |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
internal communication |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
marketing campaign |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.subject |
employees |
eng |
dc.title |
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci |
cze |
dc.title.alternative |
Internal marketing communication in the selected organization |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the internal marketing communication of a selected organization. The aim is to design and develop a suitable solution to improve internal marketing communication within the organization. The first part of the bachelor thesis explains the basic concepts of the issue. The second part deals with the introduction of the organization, analysis of internal communication and the results of the questionnaire survey. At the end of the bachelor's thesis are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey and in connection with them a marketing campaign is proposed. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci, otázky vedoucí BP:
1. Jak návrhy autorky souvisí s vizí Nemocnice Pardubického kraje, a. s? Jakou váhu to dává této práci?
2. Získané podklady z dotazníkového šetření by bylo možné využít k detailnější analýze. Co by mohlo z takovéto práce s daty vyplynout?
Otázky a náměty z obhajoby:
Kolik očekáváte, že by se do Vámi navrhnuté soutěže zapojilo účastníků?
Jaký je důvod využití jednoho ředitele pro Pardubickou a Chrudimskou nemocnici?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
42989 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |