Marketingová strategie pro zvolený podnik

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Čapka, Robin
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:51:46Z
dc.date.available 2022-07-02T04:51:46Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79687
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro nově vznikající e-shop vybraného podniku. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována na podmínky zvoleného podniku a jsou navržena vhodná doporučení. cze
dc.format 88 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject cílený marketing cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject targeted marketing eng
dc.title Marketingová strategie pro zvolený podnik cze
dc.title.alternative Marketing strategy for a selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Mlázovský, Martin
dc.date.accepted 2022-06-07
dc.description.abstract-translated This work is focused on the design of a marketing strategy for a newly emerging e-shop of a selected company. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. In the second part of the work, the theoretical basis is applied to the conditions of the selected company and appropriate recommendations are suggested. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Marketingová strategie pro zvolený podnik, otázky a náměty vedoucí a oponenta práce: Jakou segmentační strategii autor navrhuje a jak souvisí jeho návrhy s cílovými segmenty, které v práci uvádí? U některých e-shopů je zboží, které zákazník vyhledá přes cenové srovnávače, levnější, než kdyby jej našel přímo na jejich e-shopu. Doporučil byste využití takovéhoto nástroje Vámi zvolenému podniku, zdůvodněte? Student otázky zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 42992
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet