dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Čapka, Robin
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:51:46Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:51:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79687 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro nově vznikající e-shop vybraného podniku. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována na podmínky zvoleného podniku a jsou navržena vhodná doporučení. |
cze |
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
cílený marketing |
cze |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
targeted marketing |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie pro zvolený podnik |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy for a selected company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mlázovský, Martin |
|
dc.date.accepted |
2022-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the design of a marketing strategy for a newly emerging e-shop of a selected company. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. In the second part of the work, the theoretical basis is applied to the conditions of the selected company and appropriate recommendations are suggested. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Marketingová strategie pro zvolený podnik, otázky a náměty vedoucí a oponenta práce:
Jakou segmentační strategii autor navrhuje a jak souvisí jeho návrhy s cílovými segmenty, které v práci uvádí?
U některých e-shopů je zboží, které zákazník vyhledá přes cenové srovnávače, levnější, než kdyby jej našel přímo na jejich e-shopu. Doporučil byste využití takovéhoto nástroje Vámi zvolenému podniku, zdůvodněte?
Student otázky zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
42992 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |