Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh grafického řešení reklamní kampaně vybrané firmy

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na grafické zpracování reklamní kampaně vybraného podniku. Práce je rozčleněna do dvou částí. V první jsou definovány základní pojmy související s počítačovou grafikou, marketingovou a vizuální komunikací. V druhé části je popsán samotný proces tvorby reklamní kampaně. Postup obsahuje analytickou a kreativní část. Zároveň jsou zde ukázky návrhů grafik, které byly vytvořeny za účelem splnění bakalářské práce.

Rozsah stran

46 s. (77 851 znaků včetně mezer)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Multimédia ve firemní praxi

Studijní program

Aplikovaná informatika

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

propagační kampaň, reklama, komunikace, návrhy grafik, promotion campaign, advertisement, communication, graphic design

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced