Návrh grafického řešení reklamní kampaně vybrané firmy
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na grafické zpracování reklamní kampaně vybraného podniku. Práce je rozčleněna do dvou částí. V první jsou definovány základní pojmy související s počítačovou grafikou, marketingovou a vizuální komunikací. V druhé části je popsán samotný proces tvorby reklamní kampaně. Postup obsahuje analytickou a kreativní část. Zároveň jsou zde ukázky návrhů grafik, které byly vytvořeny za účelem splnění bakalářské práce.
Rozsah stran
46 s. (77 851 znaků včetně mezer)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Multimédia ve firemní praxi
Studijní program
Aplikovaná informatika
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
propagační kampaň, reklama, komunikace, návrhy grafik, promotion campaign, advertisement, communication, graphic design