dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Crhová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:51:16Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:51:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79647 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na grafický design jako nezbytný prvek vizuální marketingové komunikace společnosti. Pozornost se zde věnuje vnímání barev a jak mohou ovlivnit vnímání lidí nebo jaké emoce mohou vyvolat. V rámci grafické práce a barev se zde věnuje pozornost jednotlivým barevným prostorům a v jakých situacích se využívají, logům a jejich podobám nebo písmu a jeho podob. Z hlediska marketingu se v bakalářské práci píše o samotné marketingové komunikaci, brandingu a social media marketingu a jak tyto prostředky mohou ovlivnit zákazníky. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
grafický návrh |
cze |
dc.subject |
logo |
cze |
dc.subject |
design |
cze |
dc.subject |
brand |
cze |
dc.subject |
komunikační strategie |
cze |
dc.subject |
graphic design |
eng |
dc.subject |
logo |
eng |
dc.subject |
design |
eng |
dc.subject |
communication strategy |
eng |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.title |
Strategie tvorby grafického návrhu |
cze |
dc.title.alternative |
Graphic design strategy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on graphic design as an essential element of visual marketing communication of a company. It focuses on the perception of colours and how they can influence people's perception or what emotions they can evoke. Within graphic design and colours, attention is paid here to the different colour spaces and in which situations they are used, logos and their forms or fonts and their forms. In terms of marketing, the bachelor thesis focuses on marketing communication, branding and social media marketing and how these means can influence customers. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma: Strategie tvorby grafického návrhu.
Studentka odpověděla na otázku vedoucího práce:
Ve svém návrhu jste se zaměřila na poměrně malou společnost, pro kterou jste navrhla firemní vizitku. Jaké další základní propagační materiály doporučíte firmě zpracovat?
Komise položila otázky:
Navrhla jste vizitku, jsou na ní kromě lotosu ještě zelené čáry (jednotící prvek), jaký je jejich význam?
V zadání máte vytvoření procesu, ten tam bohužel nikde není popsaný. |
cze |
dc.identifier.stag |
42972 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |