Strategie tvorby grafického návrhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Crhová, Markéta
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:51:16Z
dc.date.available 2022-07-02T04:51:16Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79647
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na grafický design jako nezbytný prvek vizuální marketingové komunikace společnosti. Pozornost se zde věnuje vnímání barev a jak mohou ovlivnit vnímání lidí nebo jaké emoce mohou vyvolat. V rámci grafické práce a barev se zde věnuje pozornost jednotlivým barevným prostorům a v jakých situacích se využívají, logům a jejich podobám nebo písmu a jeho podob. Z hlediska marketingu se v bakalářské práci píše o samotné marketingové komunikaci, brandingu a social media marketingu a jak tyto prostředky mohou ovlivnit zákazníky. cze
dc.format 50 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject grafický návrh cze
dc.subject logo cze
dc.subject design cze
dc.subject brand cze
dc.subject komunikační strategie cze
dc.subject graphic design eng
dc.subject logo eng
dc.subject design eng
dc.subject communication strategy eng
dc.subject brand eng
dc.title Strategie tvorby grafického návrhu cze
dc.title.alternative Graphic design strategy eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on graphic design as an essential element of visual marketing communication of a company. It focuses on the perception of colours and how they can influence people's perception or what emotions they can evoke. Within graphic design and colours, attention is paid here to the different colour spaces and in which situations they are used, logos and their forms or fonts and their forms. In terms of marketing, the bachelor thesis focuses on marketing communication, branding and social media marketing and how these means can influence customers. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma: Strategie tvorby grafického návrhu. Studentka odpověděla na otázku vedoucího práce: Ve svém návrhu jste se zaměřila na poměrně malou společnost, pro kterou jste navrhla firemní vizitku. Jaké další základní propagační materiály doporučíte firmě zpracovat? Komise položila otázky: Navrhla jste vizitku, jsou na ní kromě lotosu ještě zelené čáry (jednotící prvek), jaký je jejich význam? V zadání máte vytvoření procesu, ten tam bohužel nikde není popsaný. cze
dc.identifier.stag 42972
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account