Social media management

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Ernygrová, Jana
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:51:16Z
dc.date.available 2022-07-02T04:51:16Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79646
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje správu firemních profilů na sociálních sítích a jejich využití v marketingové komunikaci. Zaměřuje se na základní charakteristiku náplně práce social media managera při správě jednotlivých sociálních sítí. V rámci případové studie je představena vybraná strategie komunikace pro vybranou společnost a na základě průzkumu spokojenosti jsou navrženy grafická zpracování příběhů a příspěvku na zlepšení celkové vizuální stránky na sociální síti Instagram. cze
dc.format 66 s., 3 s. obr. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject digitální marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject sociální média cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject strategie komunikace cze
dc.subject správce sociálních sítí cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject digital marketing eng
dc.subject social networks eng
dc.subject social media eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject communication strategy eng
dc.subject social media manager eng
dc.title Social media management cze
dc.title.alternative Social media management eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis describes the management of company profiles on social networks and their use in marketing communication. It focuses on the fundamental characteristics of the work of a social media manager in the management of individual social networks. Within the case study, a selected communication strategy for a chosen company is introduced and based on a satisfaction survey, graphic processing of stories and a contribution to the betterment of the overall visual page on the social network Instagram are proposed. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma:Social media management. Studentka odpověděla na otázky vedoucího práce: V rámci úvodních kapitol jste zmínila, že Česká spořitelna využívá i vlastní sociální síť Včelín. Z jakého důvodu zvolené pobočky preferují Instagram a SharePoint? Doporučila byste České spořitelně pro marketingovou komunikaci se zákazníky zaměřit se i na jiné sociální sítě a případně jaké? Vytčeno porušení typografických pravidel. Komise položila otázky: Vysvětlete nadpis grafu na straně 14.Co má říkat obrázek na straně 30? Kolik zaměstnanců je přibližně na jednotlivých pobočkách? V práci doporučujete 3 příspěvky na sociální síť za den, zároveň máte ve strategickém plánu přidání příspěvků asi po 14 dnech, proč? Studentka na otázky odpověděla. cze
dc.identifier.stag 42823
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet