dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Ernygrová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:51:16Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:51:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79646 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje správu firemních profilů na sociálních sítích a jejich využití v marketingové komunikaci. Zaměřuje se na základní charakteristiku náplně práce social media managera při správě jednotlivých sociálních sítí. V rámci případové studie je představena vybraná strategie komunikace pro vybranou společnost a na základě průzkumu spokojenosti jsou navrženy grafická zpracování příběhů a příspěvku na zlepšení celkové vizuální stránky na sociální síti Instagram. |
cze |
dc.format |
66 s., 3 s. obr. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
digitální marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
strategie komunikace |
cze |
dc.subject |
správce sociálních sítí |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
digital marketing |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
communication strategy |
eng |
dc.subject |
social media manager |
eng |
dc.title |
Social media management |
cze |
dc.title.alternative |
Social media management |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis describes the management of company profiles on social networks and their use in marketing communication. It focuses on the fundamental characteristics of the work of a social media manager in the management of individual social networks. Within the case study, a selected communication strategy for a chosen company is introduced and based on a satisfaction survey, graphic processing of stories and a contribution to the betterment of the overall visual page on the social network Instagram are proposed. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma:Social media management.
Studentka odpověděla na otázky vedoucího práce:
V rámci úvodních kapitol jste zmínila, že Česká spořitelna využívá i vlastní sociální síť Včelín. Z jakého důvodu zvolené pobočky preferují Instagram a SharePoint?
Doporučila byste České spořitelně pro marketingovou komunikaci se zákazníky zaměřit se i na jiné sociální sítě a případně jaké?
Vytčeno porušení typografických pravidel.
Komise položila otázky:
Vysvětlete nadpis grafu na straně 14.Co má říkat obrázek na straně 30?
Kolik zaměstnanců je přibližně na jednotlivých pobočkách?
V práci doporučujete 3 příspěvky na sociální síť za den, zároveň máte ve strategickém plánu přidání příspěvků asi po 14 dnech, proč?
Studentka na otázky odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
42823 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |