Podcasting jako nový mediální trend

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Kuldová, Nikola
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:51:15Z
dc.date.available 2022-07-02T04:51:15Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79643
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podcastingu, věnuje se užití tohoto fenoménu jako nové formy marketingové komunikace. Definuje technologické předpoklady nutné pro jeho vznik, popisuje jeho vývoj a současný stav v České republice. Pozornost je také věnována možnostem monetizace podcastu. Podstatná část se zaměřuje na aktuální trendy v audio tvorbě. Případová studie poskytuje vhled do procesu vzniku vybraného firemního podcastu a hodnotí jeho úspěšnost. cze
dc.format 67 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject podcast cze
dc.subject podcasting cze
dc.subject nová média cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject segmentace zákazníků cze
dc.subject monetizace cze
dc.subject podcast eng
dc.subject podcasting eng
dc.subject new media eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject customer segmentation eng
dc.subject monetization eng
dc.title Podcasting jako nový mediální trend cze
dc.title.alternative Podcasting as a new media trend eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the issue of podcasting, it is devoted to use the phenomenon of podcasting as a new form of marketing communication. It defines the technological requirements necessary for its creation, it describes its development and current state in the Czech Republic. Attention is also focused on different ways to monetize a podcast. A significant part of the thesis focuses on current trends in audio industry. The case study provides insight into the process of creating a selected company podcast and evaluates its success. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Multimédia ve firemní praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Aplikovaná informatika cze
dc.description.defence Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma: Podcasting jako nový mediální trend. Studentka odpověděla na otázku vedoucího práce: Od vytvoření zdokumentovaného podcastu již uplynul nějaký čas. Jaké aktuální podcasty vznikly v rámci České spořitelny v poslední době a jaký je na ně ohlas? Komise položila otázku: Kolik lidí celkem poslouchá, Vámi představený podcast? Sleduje Česká spořitelna, zda je vytváření podcastů pro ně výhodné? Studentka na otázku odpověděla. cze
dc.identifier.stag 42663
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet