dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Kuldová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:51:15Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:51:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79643 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podcastingu, věnuje se užití tohoto fenoménu jako nové formy marketingové komunikace. Definuje technologické předpoklady nutné pro jeho vznik, popisuje jeho vývoj a současný stav v České republice. Pozornost je také věnována možnostem monetizace podcastu. Podstatná část se zaměřuje na aktuální trendy v audio tvorbě. Případová studie poskytuje vhled do procesu vzniku vybraného firemního podcastu a hodnotí jeho úspěšnost. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podcast |
cze |
dc.subject |
podcasting |
cze |
dc.subject |
nová média |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
segmentace zákazníků |
cze |
dc.subject |
monetizace |
cze |
dc.subject |
podcast |
eng |
dc.subject |
podcasting |
eng |
dc.subject |
new media |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
customer segmentation |
eng |
dc.subject |
monetization |
eng |
dc.title |
Podcasting jako nový mediální trend |
cze |
dc.title.alternative |
Podcasting as a new media trend |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issue of podcasting, it is devoted to use the phenomenon of podcasting as a new form of marketing communication. It defines the technological requirements necessary for its creation, it describes its development and current state in the Czech Republic. Attention is also focused on different ways to monetize a podcast. A significant part of the thesis focuses on current trends in audio industry. The case study provides insight into the process of creating a selected company podcast and evaluates its success. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia ve firemní praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma: Podcasting jako nový mediální trend.
Studentka odpověděla na otázku vedoucího práce:
Od vytvoření zdokumentovaného podcastu již uplynul nějaký čas. Jaké aktuální podcasty vznikly v rámci České spořitelny v poslední době a jaký je na ně ohlas?
Komise položila otázku:
Kolik lidí celkem poslouchá, Vámi představený podcast? Sleduje Česká spořitelna, zda je vytváření podcastů pro ně výhodné?
Studentka na otázku odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
42663 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |