Vývoj videoher v herním enginu Unity

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kavička, Antonín
dc.contributor.author Dřímal, Jiří
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:49:45Z
dc.date.available 2022-07-02T04:49:45Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-05-19
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79583
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá popisem procesu vývoje videoher s následným vytvořením ukázkové počítačové hry s využitím vhodné metodiky v herním enginu Unity. V diplomové práci jsou objasněny důležité pojmy a specifika z oblasti vývoje videoher jako například herní design. Dále se práce zaměřuje na modely a metodiky vývojového procesu, herní vývoj v praxi a herní engine Unity. V rámci praktické časti je předveden celý vývojový proces, který je zakončen vydáním konkrétní vytvořené počítačové hry. cze
dc.format 71 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject proces vývoje videoher cze
dc.subject hra cze
dc.subject herní engine Unity cze
dc.subject metodiky vývojového procesu cze
dc.subject video game development process eng
dc.subject game eng
dc.subject Unity game engine eng
dc.subject development proces methodologies eng
dc.title Vývoj videoher v herním enginu Unity cze
dc.title.alternative Video game development in the Unity game engine eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Šimerda, Karel
dc.date.accepted 2022-06-14
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the description of the video game development process followed by the creation of a sample computer game using a suitable methodology in the Unity game engine. The thesis explains important concepts and specifics in the field of video game development such as game design. Furthermore, the thesis focuses on models and methodologies of the development process, game development in practice and the Unity game engine. In the practical part, the whole development process is demonstrated, which ends with the release of a specific developed computer game. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Cílem práce byl popis problematiky vývoje videoher a vyvoření ukázkové počítačové hry s využitím vhodné metodiky. Dle vedoucího práce je funkčnost vytvořené hry testováno v rámci testovací fáze během jednotlivých iterací. Všechny cíle práce byly splněny v plném rozsahu. Text je dobře čitelný, jeho zpracování a jazyková úroveň jsou na dobré úrovni. Student výborně prezentoval výsledky své práce. Obhajoba proběhla na výborné úrovni včetně praktických ukázek. Student reagoval na dotazy a připomínky vedoucího i oponenta diplomové práce. cze
dc.identifier.stag 43705
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet