dc.contributor.advisor |
Kavička, Antonín |
|
dc.contributor.author |
Dřímal, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:49:45Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:49:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/79583 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá popisem procesu vývoje videoher s následným vytvořením ukázkové počítačové hry s využitím vhodné metodiky v herním enginu Unity. V diplomové práci jsou objasněny důležité pojmy a specifika z oblasti vývoje videoher jako například herní design. Dále se práce zaměřuje na modely a metodiky vývojového procesu, herní vývoj v praxi a herní engine Unity. V rámci praktické časti je předveden celý vývojový proces, který je zakončen vydáním konkrétní vytvořené počítačové hry. |
cze |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
proces vývoje videoher |
cze |
dc.subject |
hra |
cze |
dc.subject |
herní engine Unity |
cze |
dc.subject |
metodiky vývojového procesu |
cze |
dc.subject |
video game development process |
eng |
dc.subject |
game |
eng |
dc.subject |
Unity game engine |
eng |
dc.subject |
development proces methodologies |
eng |
dc.title |
Vývoj videoher v herním enginu Unity |
cze |
dc.title.alternative |
Video game development in the Unity game engine |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šimerda, Karel |
|
dc.date.accepted |
2022-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the description of the video game development process followed by the creation of a sample computer game using a suitable methodology in the Unity game engine. The thesis explains important concepts and specifics in the field of video game development such as game design. Furthermore, the thesis focuses on models and methodologies of the development process, game development in practice and the Unity game engine. In the practical part, the whole development process is demonstrated, which ends with the release of a specific developed computer game. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce byl popis problematiky vývoje videoher a vyvoření ukázkové počítačové hry s využitím vhodné metodiky.
Dle vedoucího práce je funkčnost vytvořené hry testováno v rámci testovací fáze během jednotlivých iterací. Všechny cíle práce byly splněny v plném rozsahu. Text je dobře čitelný, jeho zpracování a jazyková úroveň jsou na dobré úrovni.
Student výborně prezentoval výsledky své práce. Obhajoba proběhla na výborné úrovni včetně praktických ukázek. Student reagoval na dotazy a připomínky vedoucího i oponenta diplomové práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
43705 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |