Digital marketing communication in the age of globalization

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Bílková, Renáta cze
dc.date.accessioned 2022-06-03T12:33:19Z
dc.date.available 2022-06-03T12:33:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.issn 2261-2424
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79359
dc.description.abstract Research background: The marketing perception has changed dramatically in recent years. Evolution of digital shopping and information technology generate new challenges. Internet marketing and social media have a significant impact on the behavior of consumers, and businesses are forced to look into new ways to play a role in each stage of the consumer’s decision-making process. Nowadays marketing is concerned with understanding people’s motivations and using these insights to create content and campaigns that engage and gain the attention of relevant users in the global Internet marketplace. Purpose of the article: Consumers use different research strategies when preparing to purchase a product. The purpose of this article is to demonstrate the importance and relevance stages of the mapping customer decision-making process for better user experience and to segment users on the basis of their current intention to purchase goods. Methods: The research work is based mainly on the STDC framework, which is used for strategic and content planning in order to adapt ads to the decision-making phase in which the customer is located. For the purposes of the article and to obtain target information, a quantitative self-service questionnaire was created. The purpose of this questionnaire was to find out the steps in the selection of specific goods and the factors that influenced their final purchase. Findings & Value added: The article has a practical focus on the recommendations for marketing communication which will attract more consumers and increase competitiveness, which is relevant especially in the context of globalization. eng
dc.format 06002
dc.language.iso eng eng
dc.publisher EDP Sciences - Web of Conferences eng
dc.relation.ispartof SHS Web of Conferences, Volume 129 (2021) eng
dc.rights open access eng
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject marketing communication eng
dc.subject digital marketing eng
dc.subject content marketing eng
dc.subject STDC framework eng
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject digitální marketing cze
dc.subject obsahový marketing cze
dc.subject metodický rámec STDC cze
dc.title Digital marketing communication in the age of globalization eng
dc.title.alternative Digitální marketingová komunikace v době globalizace cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Pozadí výzkumu: Marketingové vnímání se v posledních letech dramaticky změnilo. Vývoj digitálního nakupování a informačních technologií přináší nové výzvy. Internetový marketing a sociální média mají významný dopad na chování spotřebitele a podniky jsou nuceny hledat nové způsoby, jak hrát roli v každé fázi jeho rozhodovacího procesu. V dnešní době se marketing zabývá pochopením motivace lidí a využitím těchto poznatků k vytváření obsahu a kampaní, které zaujmou a získávají pozornost relevantních uživatelů na globálním internetovém trhu. Účel článku: Spotřebitelé používají různé strategie při výběru svého produktu. Účelem tohoto článku je demonstrovat důležitost a relevanci zmapování jednotlivých fází rozhodovacího procesu zákazníka, tak aby bylo dosaženo lepší uživatelské přívětivosti a segmentovat uživatele na základě jejich aktuálního záměru nakupovat zboží. Metody: Výzkumná práce vychází zejména z rámce STDC, který se používá pro strategické a obsahové plánování s cílem přizpůsobit reklamy fázi rozhodování, ve které se zákazník nachází. Pro účely článku a pro získání cílových informací byl vytvořen kvantitativní samoobslužný dotazník. Účelem tohoto dotazníku bylo zjistit jednotlivé kroky zákazníka při výběru konkrétního zboží a faktory, které ovlivnily jeho konečný nákup. Zjištění a přidaná hodnota: Článek je prakticky zaměřen na doporučení pro marketingovou komunikaci, která přiláká více spotřebitelů a zvýší konkurenceschopnost, což je aktuální zejména v kontextu globalizace. cze
dc.event 21st International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2021 (13.10.2021 - 14.10.2021, Žilina) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.identifier.doi 10.1051/shsconf/202112906002
dc.relation.publisherversion https://doi.org/10.1051/shsconf/202112906002
dc.rights.license CC BY 4.0
dc.identifier.obd 39886382


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet