The Use of PR Tools and Analysis of Their Effectiveness as Viewed by Managers of Czech Chemical Companies

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Jelínková, Martina
dc.contributor.author Lošťáková, Hana
dc.contributor.author Macháčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-06-03T12:24:08Z
dc.date.available 2022-06-03T12:24:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 978-80-7435-822-7
dc.identifier.issn 2464-6059
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79229
dc.description.abstract The paper presents the results of primary quantitative research aimed at determining the degree of use of various PR tools and evaluating their perceived effectiveness with the public. The respondents were managers of chemical industrial companies in the Czech Republic. It compares the use and perceived effectiveness of the monitored PR tools and identifies those that should be maintained, those that need to be developed and also those that should be restrained. This provides managers with a suitable guide for effective management of PR communication. The findings are supplemented by an analysis of differences in the use of monitored PR tools by the size of companies and differences in the perception of the effectiveness of the monitored PR tools according to different characteristics of respondents. It was confirmed that PR tools aimed at the public are used to a greater extent by larger companies (more than 250 employees) and respondents' views differ the most in the perceived effectiveness of press releases. eng
dc.format p. 297-308 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Univerzita Hradec Králové eng
dc.relation.ispartof Hradec economic days, Vol. 11(1) eng
dc.rights open access eng
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject public relations eng
dc.subject PR tools eng
dc.subject influencing the public eng
dc.subject chemical industry eng
dc.subject public relations cze
dc.subject nástroje PR cze
dc.subject ovlivňování veřejnosti cze
dc.subject chemický průmysl cze
dc.title The Use of PR Tools and Analysis of Their Effectiveness as Viewed by Managers of Czech Chemical Companies eng
dc.title.alternative Využívání různých nástrojů PR a analýza jejich účinnosti pro ovlivňování veřejnosti dle názoru manažerů českých chemických podniků cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Článek představuje výsledky primárního kvantitativního výzkumu zaměřeného na zjištění míry využívání různých PR nástrojů a hodnocení jejich vnímané účinnosti vůči veřejnosti. Respondenty byli manažeři chemických průmyslových podniků v ČR. Je zde provedena komparace využívání a vnímané míry účinnosti sledovaných PR nástrojů a jsou identifikované ty z nich, které je vhodné udržovat, ty, co je nezbytné rozvíjet a také ty, které je vhodné utlumovat. To poskytuje manažerům vhodný návod pro efektivní řízení PR komunikace vůči veřejnosti. Zjištění jsou doplněna analýzou rozdílů ve využívání sledovaných PR nástrojů dle velikosti podniků a rozdílností ve vnímání účinnosti sledovaných PR nástrojů dle různých charakteristik respondentů. Bylo potvrzeno, že PR nástroje zaměřené na veřejnost ve větší míře využívaní větší podniky (více než 250 zaměstnanců) a názory respondentů se nejvíce liší u vnímané účinnosti tiskových zpráv. cze
dc.event 19th International Scientific Conference on Hradec Economic Days (25.03.2021 - 26.03.2021, Hradec Kralove, CR) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.identifier.doi 10.36689/uhk/hed/2021-01-030
dc.relation.publisherversion https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1077/proceedings_2021_1-1.pdf
dc.identifier.wos 000670596900030
dc.rights.license CC BY 4.0
dc.identifier.obd 39886064


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet