CALCULATION OF THE MINIMAL LENGTH OF THE HIGH–SPEED LINE

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Nachtigall, Petr cze
dc.contributor.author Tischer, Erik cze
dc.date.accessioned 2022-06-03T12:12:47Z
dc.date.available 2022-06-03T12:12:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 978-80-01-06865-6
dc.identifier.issn 2336-5382
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79069
dc.description.abstract This paper explores the minimum length of continuous sections of the high-speed line. The minimum length is examined in terms of the maximum speed of high-speed vehicles. Both traditional trainsets consisting of traction units and coaches, and train units were selected for examination. The graphs present the difference in the ability of the different vehicles to reach and use the maximum speed. eng
dc.format p. 30-35 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher České vysoké učení technické v Praze eng
dc.relation.ispartof Acta Polytechnica CTU Proceedings. Vol. 31 eng
dc.rights open access eng
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject high-speed line eng
dc.subject OpenTrack eng
dc.subject simulation eng
dc.subject track speed eng
dc.title CALCULATION OF THE MINIMAL LENGTH OF THE HIGH–SPEED LINE eng
dc.title.alternative Výpočet minimální délky úseku vysokorychlostní trati cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Příspěvek ukazuje výsledky zkoumání autorského týmu v oblasti minimální kontinuální délky úseku vysokorychlostní trati. Tato minimální délka vycchází z maximální rychlosti souprav. Pro zkoumání byly zvoleny jak tradiční soupravy tak ucelené jednotky. Na grafech je vidět vzdálenost potřebná pro dosažení maximální rychlosti. cze
dc.event IRICoN 2020: High-Speed Lines – The Future of Czech Railways (10.11.2020 - 10.11.2020, Praha) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.identifier.doi 10.14311/APP.2021.31.0030
dc.relation.publisherversion https://ojs.cvut.cz/ojs/index.php/APP/article/view/7422
dc.project.ID EF17_049/0008394/Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans) eng
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85113155974
dc.rights.license CC BY 4.0
dc.identifier.obd 39886810


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet