Hranice vnímání šikany z pohledu pedagogů v českých školách
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Ehlová, Marcela
Oponent
Hájková, Lucie
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována problematice šikany a šikany učitelů. Je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy související se šikanou, její formy a oblasti, které souvisejí se šikanováním učitelů. Praktická část se zabývá analýzou školních řádů škol zahrnutých do kvantitativního výzkumu a poté prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje, jak šikanu mířenou proti sobě vnímají učitelé na školách ve městě Žamberk a zda se s ní osobně setkali.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
šikana, šikana učitelů, šikana na pracovišti, agrese, oběť, bullying, bullying of teachers, workplace bullying, aggression, victim