Inkluzivní vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Myslivec, Jaroslav
dc.contributor.author Kubrychtová, Lucie
dc.date.accessioned 2022-06-01T12:51:35Z
dc.date.available 2022-06-01T12:51:35Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78933
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá procesem inkluzivního vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit názor pedagogů na vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Teoretická část se zabývá migrací, inkluzivním vzděláváním, jeho legislativní úpravou, charakteristikou dítěte s odlišným mateřským jazykem. Dále popisuje pedagoga a jeho roli při vzdělávání, integraci dětí s odlišným mateřským jazykem, do které je zahrnuta, jak role rodiny, tak i role školy, včetně vzdělávacích potřeb dětí. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na kvalitativní výzkum, kterého se budou účastnit pedagogové. Výzkum bude prováděn formou polostrukturovaných rozhovorů. cze
dc.format 81 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject inkluze cze
dc.subject migrace cze
dc.subject dítě cze
dc.subject odlišný mateřský jazyk cze
dc.subject základní škola cze
dc.subject Inclusion eng
dc.subject migration eng
dc.subject child eng
dc.subject different mother tongue eng
dc.subject primary school eng
dc.title Inkluzivní vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy cze
dc.title.alternative Inclusive education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the process of inclusive education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school. The main aim of the thesis is to find out the opinion of teachers on the education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school. The theoretical part deals with migration, inclusive education, its legislative regulation, the characteristics of a child with a different mother tongue. It also describes the teacher and his role in the education, integration of children with a different mother tongue, in which he is included, both the role of the family and the role of the school, including the educational needs of children. The practical part of the thesis focuses on qualitative research, which will be attended by educators. Research will be carried out in the form of semi-structured interviews. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Resocializační pedagogika cze
dc.description.defence Studentka představila svou závěrečnou práci, její cíle, metodologii a výzkumné závěry a pokusila se reagovat na výtky v posudcích a otázky členů komise. cze
dc.identifier.stag 43512
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet