dc.contributor.advisor |
Novák, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Kulich, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-03-14T08:41:51Z |
|
dc.date.available |
2022-03-14T08:41:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2021-08-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78878 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem rozmístění a dimenzováním trakčních napájecích stanic 25 kV a 50 Hz konvenční koncepce v oblasti severních Čech v kontextu s provozním zatížením tratí a s energetickou infrastrukturou. Porovnává se zde provedení napájení tratí napájecími stanicemi klasické koncepce s provedením v, němž dojde k použití kombinace klasických napájecích stanic se stanicemi měničovými. Dále je zde vyhodnoceno chování napájecích stanic během zkratu na vedení a to, jak v případě nasazení jedné napájecí stanice, tak jejich kombinace vzhledem k závislosti na vzdálenosti zkratu od napájecí stanice. Závěr této práce porovnává výsledky obou konceptů. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
trakční napájecí stanice |
cze |
dc.subject |
soustava 25 kV AC 50 Hz |
cze |
dc.subject |
zkrat |
cze |
dc.subject |
traction power station |
eng |
dc.subject |
25 kV AC 50 Hz system |
eng |
dc.subject |
short circuit |
eng |
dc.title |
Koncepční studie elektrifikace tratí v oblasti severovýchodních Čech |
cze |
dc.title.alternative |
Electrification conceptual study of railway lines in nordeastern Bohemia |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Musálek, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2022-02-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the design of the layout and dimensioning of traction power stations 25 kV and 50 Hz of the conventional concept in the area of northern Bohemia in the context of the operational load of the lines and with the energy infrastructure. Here, the design of the supply of lines by power supply stations of the classical concept is compared with the design in which a combination of conventional power supply stations with converter stations is used. Furthermore, the behavior of power supply stations during a short circuit on the line is evaluated here, both in the case of deployment of one power supply station and their combination with respect to the dependence on the distance of the short circuit from the power supply station. The conclusion of this work compares the results of both concepts. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval zkušební komisi výsledky a závěry své diplomocé práce. Po prezentaci odpověděl na otázky vedoucího práce i oponenta. Dále odpověděl na dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
42162 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |