Effects of temperature change on pavement performance evaluation using FWD

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lopour, Pavel
dc.contributor.author Sareea, Wisam Muwafaq Abdulkhale
dc.date.accessioned 2022-03-14T08:41:08Z
dc.date.available 2022-03-14T08:41:08Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-01-14
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78862
dc.description.abstract The thesis aims to study the effect of temperature on pavement deflections ) especially when changing temperature( by using a falling weight deflectometer (FWD) and its results. The temperatures were obtained by two methods 1) a special temperature acquisition system designed for this thesis (Arduino thermometer) and 2) by the thermometers attached as a part of FWD device. Data from both devices were studied. Several correlations between temperature and different layers of pavement structure, (i.e., air temperature, surface pavement temperature, and mid-depth asphalt pavement temperature) were studied. Also, the survey analyzed the temperature's behaviors on pavements layers up to depth 430 mm under the surface. eng
dc.format 94 p. (16096 characters)
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject teploměr vrstev vozovky cze
dc.subject rázové zařízení typu A - FWD cze
dc.subject nedestruktivní testy cze
dc.subject dlažba výkon cze
dc.subject pavement layers thermometer eng
dc.subject falling weight deflectometer FWD eng
dc.subject nondestructive tests eng
dc.subject pavement's performance eng
dc.title Effects of temperature change on pavement performance evaluation using FWD eng
dc.title.alternative Vlivy změny teploty na hodnocení únosnosti vozovek rázovým zařízením FWD cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Artagan, Salih Serkan
dc.date.accepted 2022-02-10
dc.description.abstract-translated Cílem práce bylo prostudovat vlivy změny teploty na hodnocení únosnosti vozovek (zejména vliv změny teploty) na použití rázového zařízení typu A - FWD a jeho výsledky. Teploty byly získány dvěma metodami 1) speciálně vyvinutým měřícím systémem pro účely diplomové práce (Arduino teploměrem) a 2) teploměry v zařízení FWD. Teplotní data získaná pomoci obou zařízení byla vyhodnocena. Bylo provedeno několik korelací mezi teplotou a různými vrstvami konstrukce vozovky (tj. teplota vzduchu, teplota povrchu vozovky a teplota střední hloubky asfaltových vrstev). V práci jsou dále analyzovány změny teplot vrstev vozovky až do hloubky 430 mm pod povrchem. cze
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní stavitelství cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní stavitelství cze
dc.description.defence Uchazeč stručně seznámil komisi se svou diplomovou prací. Po prezentaci hlavních výsledků a závěrů diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a připomínky oponenta diplomové práce (uvedeny v posudcích práce). V diskusi o diplomové práci stručně zodpověděl všechny dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 41555
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet