dc.contributor.advisor |
Lopour, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Sareea, Wisam Muwafaq Abdulkhale
|
|
dc.date.accessioned |
2022-03-14T08:41:08Z |
|
dc.date.available |
2022-03-14T08:41:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-01-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78862 |
|
dc.description.abstract |
The thesis aims to study the effect of temperature on pavement deflections )
especially when changing temperature( by using a falling weight deflectometer
(FWD) and its results. The temperatures were obtained by two methods 1) a
special temperature acquisition system designed for this thesis (Arduino
thermometer) and 2) by the thermometers attached as a part of FWD device. Data
from both devices were studied. Several correlations between temperature and
different layers of pavement structure, (i.e., air temperature, surface pavement
temperature, and mid-depth asphalt pavement temperature) were studied. Also,
the survey analyzed the temperature's behaviors on pavements layers up to depth
430 mm under the surface. |
eng |
dc.format |
94 p. (16096 characters) |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
teploměr vrstev vozovky |
cze |
dc.subject |
rázové zařízení typu A - FWD |
cze |
dc.subject |
nedestruktivní testy |
cze |
dc.subject |
dlažba výkon |
cze |
dc.subject |
pavement layers thermometer |
eng |
dc.subject |
falling weight deflectometer FWD |
eng |
dc.subject |
nondestructive
tests |
eng |
dc.subject |
pavement's performance |
eng |
dc.title |
Effects of temperature change on pavement performance evaluation using FWD |
eng |
dc.title.alternative |
Vlivy změny teploty na hodnocení únosnosti vozovek rázovým zařízením FWD |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Artagan, Salih Serkan |
|
dc.date.accepted |
2022-02-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Cílem práce bylo prostudovat vlivy změny teploty na hodnocení únosnosti
vozovek (zejména vliv změny teploty) na použití rázového zařízení typu A - FWD
a jeho výsledky. Teploty byly získány dvěma metodami 1) speciálně vyvinutým
měřícím systémem pro účely diplomové práce (Arduino teploměrem) a 2)
teploměry v zařízení FWD. Teplotní data získaná pomoci obou zařízení byla
vyhodnocena. Bylo provedeno několik korelací mezi teplotou a různými vrstvami
konstrukce vozovky (tj. teplota vzduchu, teplota povrchu vozovky a teplota
střední hloubky asfaltových vrstev). V práci jsou dále analyzovány změny teplot
vrstev vozovky až do hloubky 430 mm pod povrchem. |
cze |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč stručně seznámil komisi se svou diplomovou prací. Po prezentaci hlavních výsledků a závěrů diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a připomínky oponenta diplomové práce (uvedeny v posudcích práce). V diskusi o diplomové práci stručně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
41555 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |