dc.contributor.advisor |
Mlázovský, Martin |
|
dc.contributor.author |
Hoffmann, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2022-02-02T11:23:18Z |
|
dc.date.available |
2022-02-02T11:23:18Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78784 |
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele. V teoretické části práce se zabývám důležitými pojmy řízení lidských zdrojů (ŘLZ), jaký má ŘLZ význam a přínos, historický vývoj ŘLZ, subjekty ŘLZ, úkoly ŘLZ. Budování značky zaměstnavatele a employer branding a dále všechny činnosti, které ŘLZ zahrnuje. V praktické části je v první řadě charakterizována společnost XYZ s.r.o. a následně popis výzkumu, jež jsem v této firmě prováděl. Výzkum je zaměřený na spokojenost pracovníků. V poslední řadě praktické části jsou charakterizovány výsledky dotazníkového šetření a diskuse včetně návrhů na doporučení a opatření. |
cze |
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení lidských zdrojů |
cze |
dc.subject |
personální činnosti |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
budování značky zaměstnavatele |
cze |
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
human resource management |
eng |
dc.subject |
personnel activities |
eng |
dc.subject |
management |
eng |
dc.subject |
employer branding |
eng |
dc.subject |
employee satisfaction |
eng |
dc.subject |
questionnaire investigation |
eng |
dc.title |
Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of human resources management on employer branding |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my bachelor's thesis is the influence of human resources management on employer branding. In the theoretical part of the thesis, I deal with important concepts of human resources management (HRM), the importance and contribution of the HRM, the historical development of the HRM, the entities of the HRM, the tasks of the HRM. Emlpoyer branding, and as well all activities that ŘLZ includes. In the practical part is at first characterized organization XYZ s.r.o. and subsequently a description of the research I have carried out in this company. The research is focused on satisfaction of employees. Lastly, in the practical part are characterised the results of the questionnaire survey and discussions, including proposals for recommendations and measures. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil členy komise se svou bakalářskou prací na téma:Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele.
Student odpověděl na otázky vedoucího práce:
Ve své práci v kontextu employer brandingu navrhujete zavést firemní dobrovolnictví, jakou konkrétní formu navrhujete a jakou finanční zátěž by tato činnost měla pro firmu?
Aplikuje firma některé činnosti a nástroje diversity managementu, a může dle Vašeho názoru zavedení těchto principů posílit vztahy v pracovním kolektivu i v českém prostředí?
Komise položila otázku:
Závod má 600 zaměstnanců, ale vy jste pracoval se vzorkem 160 zaměstnanců, proč?
Student na otázku odpověděl.
Cíl práce je příliš rozsáhlý.
Vyčteno několik formálních nedostatků. |
cze |
dc.identifier.stag |
41000 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |