dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Jeníčková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-02-02T11:23:15Z |
|
dc.date.available |
2022-02-02T11:23:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2021-08-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78778 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce "Sociální sítě jako marketingový nástroj" je vytvoření návrhu marketingové kampaně vybraného podniku. První část práce obsahuje vymezení pojmů internetový marketing, marketingový a komunikační mix. Zaměřuje se také na srovnání jednotlivých sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingového frameworku See - Think - Do - Care, který slouží jako účinná pomůcka pro vytvoření online marketingové strategie. Druhá část práce je věnována návrhu kampaně pro fiktivní společnost Cyclo Bohemia při posouzení současného využití sociálních sítí, stanovení cílů a cílového publika organizace. Návrh kampaně je opřen o rámec STDC, je tak určen obsah sdělení a využití médií dle nákupní fáze, ve které se zákazník nachází. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
STDC framework |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
social networking |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
STDC framework |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.title |
Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje |
cze |
dc.title.alternative |
Social networks as a marketing tool |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2022-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor's thesis "Social networks as a marketing tool" is the creation of a marketing campaign proposal for a selected company. The first half of thesis contains the definition of the terms internet marketing, marketing and communication mix. It is also focuses on the comparison of individual social networks in terms of advertising and the See - Think - Do - Care marketing framework, that is an effective tool for creating an online marketing strategy. The second half of thesis is devoted to the design of a campaign for the fictitious company The Cyclo Bohemia in assessing the current use of social networks, setting goals and target audience of the organization. The design of the campaign is based on the STDC framework, so the content of the message and the use of the media is determined according to the purchase phase in which the customer is located. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje, otázky vedoucí BP:
1. V rámci obhajoby doporučuji specifikovat základní segment klientely společnosti Cyklo Bohemia z hlediska obsahové sítě Internetu.
2. Jakým způsobem doporučujete hodnotit úspěšnost dosažených cílů jednotlivých fází, jaké jsou doporučované hodnotící indikátory?
Studentka otázky vedoucí BP zodpověděla, nicméně nezodpověděla otázky položené v rámci rozpravy. |
cze |
dc.identifier.stag |
38752 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |