Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Jeníčková, Gabriela
dc.date.accessioned 2022-02-02T11:23:15Z
dc.date.available 2022-02-02T11:23:15Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2021-08-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78778
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Sociální sítě jako marketingový nástroj" je vytvoření návrhu marketingové kampaně vybraného podniku. První část práce obsahuje vymezení pojmů internetový marketing, marketingový a komunikační mix. Zaměřuje se také na srovnání jednotlivých sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingového frameworku See - Think - Do - Care, který slouží jako účinná pomůcka pro vytvoření online marketingové strategie. Druhá část práce je věnována návrhu kampaně pro fiktivní společnost Cyclo Bohemia při posouzení současného využití sociálních sítí, stanovení cílů a cílového publika organizace. Návrh kampaně je opřen o rámec STDC, je tak určen obsah sdělení a využití médií dle nákupní fáze, ve které se zákazník nachází. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject sociální média cze
dc.subject STDC framework cze
dc.subject podniky cze
dc.subject marketing eng
dc.subject social networking eng
dc.subject social media eng
dc.subject STDC framework eng
dc.subject companies eng
dc.title Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje cze
dc.title.alternative Social networks as a marketing tool eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-01-18
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor's thesis "Social networks as a marketing tool" is the creation of a marketing campaign proposal for a selected company. The first half of thesis contains the definition of the terms internet marketing, marketing and communication mix. It is also focuses on the comparison of individual social networks in terms of advertising and the See - Think - Do - Care marketing framework, that is an effective tool for creating an online marketing strategy. The second half of thesis is devoted to the design of a campaign for the fictitious company The Cyclo Bohemia in assessing the current use of social networks, setting goals and target audience of the organization. The design of the campaign is based on the STDC framework, so the content of the message and the use of the media is determined according to the purchase phase in which the customer is located. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Využití sociálních sítí jako marketingového nástroje, otázky vedoucí BP: 1. V rámci obhajoby doporučuji specifikovat základní segment klientely společnosti Cyklo Bohemia z hlediska obsahové sítě Internetu. 2. Jakým způsobem doporučujete hodnotit úspěšnost dosažených cílů jednotlivých fází, jaké jsou doporučované hodnotící indikátory? Studentka otázky vedoucí BP zodpověděla, nicméně nezodpověděla otázky položené v rámci rozpravy. cze
dc.identifier.stag 38752
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet