dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Chmelíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-02-02T11:23:06Z |
|
dc.date.available |
2022-02-02T11:23:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2021-06-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78770 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie. V první části jsou vymezena základní teoretická východiska. Druhá část práce charakterizuje podnik Naturálek a jeho marketingovou strategii včetně marketingových aktivit. Součástí diplomové práce je dotazování zákazníků a analýza konkurence pomocí mystery metod. Na závěr je zhodnocena situace v podniku a jsou formulována doporučení pro další vývoj. |
cze |
dc.format |
80 s., 19 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
marketingové aktivity |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
zdravá výživa |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
marketing activities |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
situation analysis |
eng |
dc.subject |
healthy diet |
eng |
dc.title |
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis and a proposal of the marketing strategy for selected business subject |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Chocholáč, Jan |
|
dc.date.accepted |
2022-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with an analysis and proposal of the marketing strategy. The first part defines basic theoretical background. The second part of the thesis characterizes the company Naturálek and its marketing strategy including marketing activities. The survey conducted among the costumers and competition analysis using mystery methods is an important part of the thesis. In the final part, the situation in the company is evaluated and the recommendations for further development are formulated. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt
otázka vedoucí práce:
1. Mystery shopping nebyl proveden stejnou osobou. Vidíte v tom určité nebezpečí ve vazbě na případné zkreslení v hodnocení? Pro účely této práce byl takovýto postup pochopitelný. Doporučila byste jej Naturálku i v budoucnu, zdůvodněte?
Otázky oponenta DP:
1. Na s. 72-73 (oddíl 6.1) doporučujete využití spolupráce s influencery. Jakého influencera byste konkrétně doporučila pro vybraný podnikatelský subjekt?
2. Na s. 73-74 (oddíl 6.2) navrhujete motivovat asistenty prodeje majitelkou vybraného podnikatelského subjektu k nabízení věrnostního programu. Jakým způsobem by měla být motivace zajištěna?
3. Byla jste při zpracovávání diplomové práce nějakým způsobem omezena v důsledku opatření v souvislosti s epidemií COVID-19?
4. Prezentovala jste Vaše návrhy a doporučení majitelce vybraného podnikatelského subjektu, popřípadě s jakým výsledkem?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
40908 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |