dc.contributor.advisor |
Šimonová, Stanislava |
|
dc.contributor.author |
Tumová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-02-02T11:23:05Z |
|
dc.date.available |
2022-02-02T11:23:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2021-10-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78768 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci uživatelských požadavků. Cílem práce je charakterizovat přístupy pro identifikaci požadavků, využít procesní postupy pro identifikaci a modelování hlasu zákazníka a navrhnout postup modelování požadavků pro vybranou specifickou oblast poskytování služeb. Pro zpracování autorka vybrala oblast systému managementu kvality, přesněji identifikaci požadavků klientů certifikačních orgánů. Součástí práce je průzkum metod identifikace dostupných v odborné literatuře, jejich využití v oblasti certifikace a návrh zlepšeného modelu. |
cze |
dc.format |
134 s., 23 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hlas zákazníka |
cze |
dc.subject |
identifikace požadavků |
cze |
dc.subject |
certifikační služby |
cze |
dc.subject |
normy |
cze |
dc.subject |
model identifikace požadavků |
cze |
dc.subject |
customer's voice |
eng |
dc.subject |
requirements identification |
eng |
dc.subject |
certification services |
eng |
dc.subject |
standards |
eng |
dc.subject |
requirements identification model |
eng |
dc.title |
Možnosti identifikování uživatelských požadavků |
cze |
dc.title.alternative |
Options for identifying user requirements |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jirava, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2022-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the identification of user requirements. The aim is to characterize the approaches for requirements identification, to use the process procedures for the identification and modelling of the customer's voice, to design the procedure for modelling the requirements for a selected specific area of service, precisely the identification of customer requirements of Certification Bodies. Part of the work is survey of identification methods available in the literature, their use in the field of Certification and design of a improved model. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Možnosti identifikování uživatelských požadavků. Cílem práce je charakterizovat přístupy pro identifikaci požadavků, využít procesní postupy pro identifikaci a modelování hlasu zákazníka, navrhnout postup modelování požadavků pro vybranou specifickou oblast poskytování služeb. V práci budou využity metody a nástroje procesního modelování.
Otázky dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:
Zajímavou a cennou součástí předložené diplomové práce je zpětná vazba na navržený postup, kdy tuto zpětnou vazbu autorka získala v rámci prezentace pro poradce a auditory (viz kapitola č. 5). Otázka zní: Který komentář přítomných poradců/auditorů Vás nejvíce zaujal či překvapil?
Na straně 124 píšete, že Váš model jste začala využívat i v praxi. Jaké jsou s ním první zkušenosti.
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
40736 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |